JHF forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
JHF forum

Justine Henin Fan Forum
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine

Go down 
+14
martineke
Lin
vichnok
La cigale
Djuus
Lilianeke
Den130
Danielle
standard
Ilunga
FrEaK
Addyke
Jujufreak
Admin
18 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyMon Oct 24, 2011 9:21 pm

Bedankt voor de foto's Freak Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 173321
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyFri Nov 25, 2011 1:14 pm

Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptySat Nov 26, 2011 12:59 pm

Justine Henin droomt van een gezin

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Media_xl_4489857 © belga

Justine Henin begint stilaan te genieten van haar leven naast de tenniscourts. Dat zegt ze in een interview in de zaterdageditie van Het Nieuwsblad. Negen maanden geleden maakte een slepende elleboogblessure noodgedwongen een eind aan haar succesvolle tenniscarrière en nu begint de Waalse te herleven.

"Het leven dat ik leidde was zo intens, dat ik mezelf voorbijliep. Ik had amper de laatste bal geslagen of ik was al bezig met het volgende toernooi. Als ik iets betreur, is het dat ik niet meer heb genoten van die grote momenten in mijn carrière", zegt Henin.

"Juju" is momenteel aan de slag in haar tennisacademie in Limelette, maar weet nog niet hoe haar verdere toekomst eruitziet. "Ik laat alles open. Ik wil geen projecten en tijdsdruk meer. Justine for Kids (haar organisatie voor kinderen met kanker) is een zekerheid. Mijn belangrijkste project zal natuurlijk zijn: kinderen", klinkt het bij de 29-jarige Henin, die van een gezin droomt.

Vijftien kilo kwijt
Henin ging onlangs onder het mes. "Ik had problemen met mijn beet. Ze hebben de kaak moeten breken op twee plaatsen en het been is uit elkaar getrokken omdat er te weinig plaats was voor mijn tanden. Ik ben twee nachten in het ziekenhuis moeten blijven en de eerste twee weken kon ik niet eten. Ik ben vijftien kilo kwijt. Ook spiermassa, want ik mocht drie maanden lang niet sporten", aldus Henin, die nog steeds niet pijnvrij kan tennissen. "Mocht ik nog maar een uur kunnen spelen, ik zou al blij zijn." (belga/mvdb)

Back to top Go down
Jujufreak




Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 2010-12-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Gent - Gand

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptySun Nov 27, 2011 3:56 am

Hopelijk gaat haar wens binnenkort in vervulling Smile
Back to top Go down
Den130

Den130


Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07
Woonplaats : Enghien

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyTue Nov 29, 2011 4:02 pm

Danielle Rotiers
Voici un commentaire trouvé sur le site d'Allan Sport, il date du mois de septembre et c'est déjà l'annonce de la journée du Télévie de ce 27 novembre, qui a remporté tout de même un gros succès grâce aux , diners, 200 personnes, et aussi à la tombola et à la vente aux enchères, nous n'en connaissons pas encore le résultat il faudra sans doute attendre la publication sur le site allansport.be dans quelques temps, ne vous en faites pas je vous tiendrai au courant comme toujours bien sûr.
Mais je tiens à remercier ceux et celles d'entre vous qui ont fait le déplacement , parfois de très loin, ils se reconnaitront, pour leur participation à cette belle rencontre, nombre d'entre vous ont pu prendre de très belles photos et aussi les autographes de très nombreuses personnalités, sportives ou autres. Un tout grand merci aussi pour le "Télévie" parce qu'il est possible qu'il y ait encore un tel rendez-vous l'année prochaine...

Voilà le programme ci- dessus décrit par Danielle, quant à moi j'étais présente en compagnie d'une
dizaine de fans à asssiter au diner et aux activités de l'après-midi, il y avait bien sur la présence de Justine , très disponible toute la journée en compagnie de Benoit. Après le diner nous avons pu admirer les exploits sportifs de joueurs de tennis et de football. IL y avait notemment Els Callens, Vliegen, Rochus et comme footballeurs Scifi, Grun et encore pleine d'autres personalités.
Nous y avons passé une très agréble journée en plus c'était tout au profit du Télévie.
Il y a de nombreuses photos, la plupart de Danielle sur le site "Fan Club de J. Henin.
Ca vaut la peine d'y aller faire un petit tour!!!!!!
PS JUju et son compagnon donnent l'impression d'être très heureux, je le lui souhaite de tout coeur!!!
Back to top Go down
Lin




Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70
Woonplaats : Kontich

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptySun Dec 18, 2011 11:50 pm

Justine was vanavond te gast op het sportgala om de prijs uit te reiken aan de sportvrouw van het jaar en ze zag er stralend uit. Fijn om haar nog eens te zien op tv. flower
Back to top Go down
rilo




Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 2011-01-14
Leeftijd : 76

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptySun Feb 12, 2012 5:42 pm

Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyMon Mar 19, 2012 12:02 pm

Winst in het hol van de leeuw 27-02-2012

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 2012-02-27_henin-usopen Winst in het hol van de leeuw Jaar : 2007. We nemen u mee naar 2007, naar één van de strafste prestaties uit de carrière van Justine Henin. Op de US Open klopte ze toen beide Williams zussen. Henin was de eerste die hierin slaagde en bekroonde dit met eindwinst in New York.

Het is september 2007. Justine Henin is de nummer 1 van de wereld en domineert het vrouwentennis, een kleine inzinking in de halve finales van Wimbledon niet te na gesproken. Op de US Open haalt Justine zonder de minste moeite de kwartfinales, maar daarin wacht Serena Williams. Om de finale te halen moet Justine wellicht zowel Serena als Venus Williams verslagen in hun eigen land. Serena was als eerste aan de beurt. Henin stond in een mum van tijd 2-0 voor en sloeg een pak meer winners dan Serena. Bij 5-4 ging Williams dan toch door de opslag van Henin. Op de opslag van Henin kreeg Williams zelf het eerste setpunt. Net op dat moment kwam Justine met een goede tweede opslag op de proppen. Een tie-break moest beslissen over de eerste set. Henin haalde in de tie-break haar beste tennis boven en kon sturen met de forehand. Ze liep uit van 2-2 naar 5-2 en die kloof kon Serena niet meer goedmaken. Henin won de tie-break met 7-3.

Een ontketende Henin speelde vanaf dan een tempo dat te hoog lag voor Williams. Henin kon tweemaal een 0-30 achterstand knap rechtzetten. Serena kon nog even de illusie in stand houden, maar kon niet op tegen de explosiviteit van Justine. Onze landgenote haalde nog eens haar fantastische backhand boven om op 15-40 te komen bij een 4-1 stand in games. Bij het volgende punt was de forehand van Serena te lang en de match was meteen beslist. Een superieure Henin maakte het af op de eigen opslag: 7-6(7/3) en 6-1.

De Williams-familie aaste op revanche en daar moest Venus dan voor zorgen in de halve finales. Het scenario van de eerste set tussen Venus en Justine was identiek aan de eerste set van Justine's kwartfinale. Henin ging geweldig van start en liep door agressief tennis meteen 2-0 uit. Ze was erg dominant op de eigen opslag en kreeg onder andere voor een knappe smash van op de baseline de handen op mekaar. Venus Williams ging toch door de service van Henin door haar eerste breakpunt te benutten. Justine en Venus zorgden daarna voor één van de mooiste punten van het tornooi. Justine pakte uit met drie, vier geweldige volleys, maar Venus haalde alsnog het punt binnen. In de tie-break ontbond Justine haar duivels. Ze begon met een knappe passing. Een paar punten later nam Henin nadat ze in het defensief gedwongen was fantastisch over en maakte ze het punt af met een volley. Henin won de tie-break met 7-2.

Na afloop van de eerste set ging Henin even naar binnen met de physio, maar daarna kon ze gewoon voortspelen. Henin trok haar niveau nog eens omhoog. Wederom nam Justine meteen een break voorsprong bij het begin van de set. Zelfs het Amerikaanse publiek in het Arthur Ashe stadium kon enkel vol bewondering toekijken hoe Justine een geniale lob sloeg. Venus toonde wel veerkracht en kwam terug tot 3-3. In het volgende game werd het zelfs 0-40 voor de oudste van de Williamsen. De volgende acht punten waren voor Justine. Van 0-40 achter ging het naar servicebehoud en 0-40 voor. Venus spruttelde nog even tegen, maar kon de 5-3 niet vermijden. Henin leverde wel nog één keer haar eigen opslag in. Met de derde break op rij was de finaleplaats voor Henin toch een feit. Justine klopte Venus met 7-6(7/2) en 6-4.

Beide Williams zussen beten in het zand tegen Justine Henin. De finale tegen Kuznetsova winnen bleek hierna een koud kunstje. Henin won het grand slam tornooi zonder setverlies. Beide Williams zussen kloppen op de US Open en dezelfde editie van de US Open ook nog eens winnen, slechts één speelster deed het Justine na: Kim Clijsters.

Kevin Van Buggenhout (Foto : Tennis.info)
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptySat Mar 31, 2012 12:42 pm

Justine Henin :ju: krijgt metrostation tijdens Zomerspelen

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Media_xll_4731290 ©️ photonews.


De Londense metrostations zullen voor de duur van de Olympische Spelen, van 27 juli tot 12 augustus, worden omgedoopt in namen van olympische kampioenen en legendes. Daartussen prijkt één Belgische naam, die van Justine Henin. :ju: De ex-tennisster geeft haar naam aan het station Colliers Wood op de Northern Line die naar Wimbledon voert.
©️ belga.

In totaal worden 361 stations twee weken omgedoopt in namen als die van Jesse Owens, in 1936 in Berlijn goed voor vier keer goud, en Michael Phelps. De Amerikaanse zwemmer, al goed voor 16 keer olympisch eremetaal, krijgt de eer zijn naam te schenken aan het grootste metrostation in Londen, dat van Stratford.

Ook Cassius Clay (alias Muhammed Ali), Zola Budd, Carl Lewis, Ian Thorpe, Steve Redgrave, Rafael Nadal, Bob Beamon, Michael Jordan, Magic Johnson en Cathy Freeman zullen deze zomer op het metroplan prijken. De namen werden op basis van de verschillende lijnen min of meer gerangschikt volgens sport.

Het station Justine Henin, :ju: in 2004 in Athene goed voor goud, ligt tussen dat van de Duitse tennisser Michael Stich en de zussen Venus en Serena Williams. Het is op het gras van Wimbledon dat deze zomer om olympisch tennisgoud gestreden wordt.

Het namenplan werd samengesteld door Alex Trickett, hoofdredacteur van de sportwebsite van de BBC, en sporthistoricus David Brooks.



Back to top Go down
Lin




Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70
Woonplaats : Kontich

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptySun Apr 01, 2012 11:15 pm

In het buitenland weten ze ons Kleintje wel te waarderen! :thumbsup: :ju:
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyWed Apr 18, 2012 7:04 pm

Justine Henin: "Kim Clijsters kan verrassen op de Spelen"

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Media_xll_4769184

Kim Clijsters kondigde dinsdag aan dat ze door een blessure moet passen voor het gravelseizoen, maar ex-speelster Justine Henin gelooft nog steeds in de medaillekansen van haar oude concurrente in Londen. "Ze heeft volkomen gelijk dat ze zich op de Zomerspelen concentreert", verklaarde Henin woensdag tijdens een persconferentie van haar organisatie 'Justine for kids'.

De viervoudige winnares van Roland Garros herinnerde aan de succesvolle comeback van Clijsters op de US Open in 2009. "Kim is een kampioene, ze kan voor een verrassing zorgen op de Olympische Spelen", zei de Waalse. "Zoals elke grote kampioene bezit ze de nodige vastberadenheid." Henin begrijpt ook dat Clijsters past voor het gravelseizoen, "gravel is immers een moeilijke ondergrond om op terug te keren", stelde ze.

Op de Spelen in 2004 in Athene bezorgde Henin België goud, een hoogtepunt uit haar carrière. "Alleen al deelnemen aan zo'n evenement is uitzonderlijk", aldus de ex-nummer 1 van de wereld. 'Juju' is zelf ook van plan om naar Londen te gaan tijdens de Spelen. "Ik zal het metrostation met mijn naam bezoeken en er een foto van nemen", lachte ze. Ze wil er ook de Belgische atleten een hart onder de riem steken en gaan kijken naar het zwemmen en enkele atletiekwedstrijden.

Wat haar 'sportieve' toekomst betreft, hoopt Henin ooit opnieuw tennis te kunnen spelen. "Vroeg of laat zal je me terugzien op de court. Wel niet in competitie", voegde ze er haastig aan toe. Henin denkt eerder aan een exhibitiematch ten voordele van 'Justine for kids'.
Back to top Go down
Lin




Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70
Woonplaats : Kontich

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyFri Apr 20, 2012 3:09 pm

Het zou geweldig zijn om Justine nog eens - voor een demonstratiematch - op de court te zien! tennis Dat ze maar niks overhaast, haar gezondheid gaat voor alles. Maar het is een leuke gedachte dat ze met dat idee speelt.
Back to top Go down
Den130

Den130


Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07
Woonplaats : Enghien

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptySat Apr 21, 2012 8:05 pm

Justine was deze namiddag in Monaco tijdens de match Nadal/Simon wat een verassing haar nos eens te zien. Zoals Nelson Montort haar zei "Tu nous manques tellement sur un terrein de tennis" Ik denk dat veel mensen hetzelfde denken............
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyTue May 15, 2012 10:24 pm

Henin ingezet als commentator op Roland Garros

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Media_xll_4830837 © belga.

De Franse sportkrant L'Equipe meldt in zijn editie van vandaag dat ex-toptennisster Justine Henin dit jaar voor France Télévision consultant wordt op Roland Garros, het tweede grandslamtoernooi van het seizoen dat op 22 mei op gang geschoten wordt. Henin zal vanaf de kwartfinales van het vrouwentoernooi, dus van dinsdag 5 tot zondag 10 juni, achter de microfoons plaatsnemen.

De 29-jarige Waalse, die eind januari omwille van een slepende elleboogblessure een punt achter haar tweede carrière moest zetten, was zelf viermaal eindlaureate op de Open Franse Tenniskampioenschappen (2003, 2005, 2006 en 2007).
Back to top Go down
Den130

Den130


Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07
Woonplaats : Enghien

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyWed May 16, 2012 8:39 am

Suuuuuuuuuuuuuuuuuper, we gaan ze terugzien cheers
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyFri May 25, 2012 1:15 pm

Den130 wrote:
Justine was deze namiddag in Monaco tijdens de match Nadal/Simon wat een verassing haar nos eens te zien. Zoals Nelson Montort haar zei "Tu nous manques tellement sur un terrein de tennis" Ik denk dat veel mensen hetzelfde denken............

Het tennis is maar een saaie boel geworden...
Ik volg het dan ook niet meer nauwgezet!
Nu het idee van de exhibitie match vind ik alvast een geweldig idee!
Als het zover is, count me in Very Happy
Back to top Go down
Lin




Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70
Woonplaats : Kontich

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyMon Jun 11, 2012 7:02 pm

Justine was érg goed als verslaggeefster bij het tennis! Dit is echt haar ding, vind ik. En fijn voor ons, om haar nog eens te horen. :allez)
Back to top Go down
Den130

Den130


Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07
Woonplaats : Enghien

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyTue Jun 12, 2012 8:54 am

Helemaal akkoord, het was echt tof om haar commentaar te horen en we hebben ze ook gezien op France 2 waar ze vier of vijf dagen aanwezig was om verslag te geven van de 1/4 finale, de 1/2 finale et de finale dames.
Ze deed dat heel goed en professionneel :ju: :ju: :ju:
Back to top Go down
Lin




Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70
Woonplaats : Kontich

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyTue Jun 19, 2012 9:26 pm

Justine op tv!

Maandag 25 juni, om 22.30u, op Canvas, start van een nieuwe reeks over medaillewinnaars op de Olympische Spelen, eerste aflevering: Justine Henin!


happy jump happy jump happy jump happy jump happy jump
Back to top Go down
Den130

Den130


Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07
Woonplaats : Enghien

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyWed Jun 20, 2012 9:32 am

Bedankt, zeker niet te missen Very Happy
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyFri Jun 22, 2012 11:02 pm

Lin wrote:
Justine op tv!

Maandag 25 juni, om 22.30u, op Canvas, start van een nieuwe reeks over medaillewinnaars op de Olympische Spelen, eerste aflevering: Justine Henin!


happy jump happy jump happy jump happy jump happy jump
NIET VERGETEN :belwink: :belwink:
Back to top Go down
Jujufreak




Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 2010-12-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Gent - Gand

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyMon Jun 25, 2012 5:00 pm

Lin wrote:
Justine op tv!

Maandag 25 juni, om 22.30u, op Canvas, start van een nieuwe reeks over medaillewinnaars op de Olympische Spelen, eerste aflevering: Justine Henin!


happy jump happy jump happy jump happy jump happy jump

'k Ben benieuwd :ju: :ju: :ju: :ju:
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyThu Jun 28, 2012 1:23 am

Justine 'Hénin' in Franse encyclopedie

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Media_xll_4941763 © belga.

De nieuwe editie van de Franse encyclopedie Petit Larousse illustré (2013) legt ditmaal andere klemtonen en accenten. Letterlijk. Onder de 150 nieuwe bijdragen in de Petit Larousse zit er immers ook eentje over een van de twee grote Belgische tennisdames, Justine Henin. Helaas staat er 'Hénin', met accent aigu dus.

"Het is tot op heden de enige fout die ons bereikt heeft en we hopen dat het daar bij zal blijven", klinkt het bij de persdienst van Editions du Larousse. "We kunnen geen veranderingen meer aanbrengen aan de editie 2013, maar vanaf volgend jaar, zal deze fout rechtgezet worden."

Tienduizenden exemplaren zullen de accentfout bevatten. Het exacte aantal exemplaren dat jaarlijks gedrukt en verkocht wordt, wenste de uitgever woensdag niet te preciseren. Enkel jaren geleden sprak Yves Garnier, directeur van de afdeling Petit Larousse, van 800.000 verkochte exemplaren per jaar, waarvan 500.000 in Frankrijk.

Back to top Go down
Jujufreak




Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 2010-12-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Gent - Gand

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyWed Sep 12, 2012 4:51 pm

Justine is zwanger Very Happy Haar kindje wordt in maart 2013 verwacht cheers

Ze heeft het daarnet zelf aangekondigd via haar facebookpagina:

Benoit et moi avons une belle nouvelle à vous annoncer… Et oui, bientôt nous serons trois… Notre petit bout arrivera au mois de mars… Nous sommes super heureux !

Back to top Go down
Jujufreak




Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 2010-12-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Gent - Gand

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 EmptyWed Sep 12, 2012 4:53 pm

En blijkbaar ook via Twitter:

Justine Henin is zwanger. Dat kondigde de voormalige tennisvedette zelf aan op haar twitterpagina. 'Benoit en ik hebben een mooi nieuwtje voor jullie... En ja, binnenkort zijn we met drie. Ons kleintje', liet ze weten op twitter.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20120912_112?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Back to top Go down
Sponsored content





Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 6 Empty

Back to top Go down
 
Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine
Back to top 
Page 6 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 Similar topics
-
» Foto's van en filmpjes over Justine - Photos & vidéos de Justine
» Tennisnieuws - Nouvelles tennistiques
» Terug in de tijd met Justine
» Justines rankings - Classements de Justine

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
JHF forum :: Justine-
Jump to: