JHF forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
JHF forum

Justine Henin Fan Forum
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine

Go down 
+14
martineke
Lin
vichnok
La cigale
Djuus
Lilianeke
Den130
Danielle
standard
Ilunga
FrEaK
Addyke
Jujufreak
Admin
18 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptySat Feb 19, 2011 4:00 am

Het was een mooi integer interview... Ook een justine à l'aise... Vele aspecten kwamen aan bod zonder echt iets uit de weg te gaan bvb. Doping beschuldigingen. Nu wat me wel opviel.. Om te.gesticuleren gebruikte ze vaak de linkerkant ipv haar rechterkant...terwijl ze toch rechtshandig is!
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptySat Feb 19, 2011 4:12 am

Je kan het interview bekijken op de website van RTBF!
Back to top Go down
Jujufreak




Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 2010-12-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Gent - Gand

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptySat Feb 19, 2011 5:47 am

FrEaK wrote:
Het was een mooi integer interview... Ook een justine à l'aise... Vele aspecten kwamen aan bod zonder echt iets uit de weg te gaan bvb. Doping beschuldigingen. Nu wat me wel opviel.. Om te.gesticuleren gebruikte ze vaak de linkerkant ipv haar rechterkant...terwijl ze toch rechtshandig is!

Vanwege haar elleboogblessure ...
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptySat Feb 19, 2011 4:10 pm

Jujufreak wrote:
FrEaK wrote:
Het was een mooi integer interview... Ook een justine à l'aise... Vele aspecten kwamen aan bod zonder echt iets uit de weg te gaan bvb. Doping beschuldigingen. Nu wat me wel opviel.. Om te.gesticuleren gebruikte ze vaak de linkerkant ipv haar rechterkant...terwijl ze toch rechtshandig is!

Vanwege haar elleboogblessure ...

Uiteraard - daar doelde ik dan ook op! Maar ik wou dus zeggen dat als je zelfs 'onbewuste handelingen' als gesticuleren systematisch gaat uitvoeren met je linkerzijde, dat dat toch een serieus signaal/gevolg is!
Back to top Go down
Jujufreak




Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 2010-12-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Gent - Gand

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptySat Feb 19, 2011 8:58 pm

FrEaK wrote:
Jujufreak wrote:
FrEaK wrote:
Het was een mooi integer interview... Ook een justine à l'aise... Vele aspecten kwamen aan bod zonder echt iets uit de weg te gaan bvb. Doping beschuldigingen. Nu wat me wel opviel.. Om te.gesticuleren gebruikte ze vaak de linkerkant ipv haar rechterkant...terwijl ze toch rechtshandig is!

Vanwege haar elleboogblessure ...

Uiteraard - daar doelde ik dan ook op! Maar ik wou dus zeggen dat als je zelfs 'onbewuste handelingen' als gesticuleren systematisch gaat uitvoeren met je linkerzijde, dat dat toch een serieus signaal/gevolg is!

aan Laurent Bruwier en Benjamin Deceuninck zei ze ook al dat, als ze Michel Lecomte een mep met die pan zou geven, het met haar linkerhand zou moeten zijn. 'k Denk dat een operatie zich wel opdringt ...
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyMon Feb 21, 2011 11:15 am

Back to top Go down
Lin




Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70
Woonplaats : Kontich

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyMon Feb 21, 2011 12:53 pm

Het was een heel mooie uitzending. Ik hou van zo'n lange, diepgaande gesprekken. Op de RTBf kan dat blijkbaar nog, op de vrt moet het altijd snelsnel en flitsend.

Justine sprak heel mooi en open over haar carrière. We kregen daarvan de hoogtepunten te zien. Het ging ook over de dopinggeruchten die haar zo'n pijn gedaan hebben. Natuurlijk kwam ook de relatie met Kim ter sprake en de rol die de pers daarin speelde ('t was zo'n mooi verhaal hé, eentje van 't Noorden en eentje van 't Zuiden, verschillende karakters en verschillende speelstijlen!), maar ook het besef bij allebei dat ze elkaars carrières de hoogte in gestuwd hebben. In ieder geval, de ontvangst door de Fedcupploeg en het leuke cadeau dat ze kreeg, hebben haar veel deugd gedaan.

Justine heeft vooral ontzettend mooie herinnneringen aan haar tenniscarrière. Maar als ze één ding zou willen herdoen, dan was het de thuiskomst op de luchthaven na het Goud in Athene. Ze beseft dat ze fout gehandeld heeft door niet op haar fans toe te stappen. Ze was nog jong en moe en 't was allemaal zo overweldigend....Nu zou ze het wat graag anders doen.

Ondanks al de heel schone overwinningen die we ons altijd zullen herinneren, zijn er natuurlijk ook de gemiste kansen. En Justine beseft heel goed dat die verliezen vaak te maken hadden met angst.

Toen ons Kleintje de eerste keer stopte had ze het heel moeilijk. Ze denkt dat het nu beter zal gaan omdat ze beter weet wat haar te wachten staat en ze meer in het reine is met zichzelf. Al beseft ze heel goed dat ze eerst nog door een soort van rouwperiode moet.

Ik hoop dat Justine snel haar draai vindt in de wereld zonder tennis, dat ze voldoende om handen heeft met o.m. haar tennisacademies en vooral, dat ze voldoende mensen om zich heen heeft die haar kunnen opvangen als ze het moeilijk heeft. Want moeilijke periodes gaan onvermijdelijk nog komen.

Bedankt Justine, voor al het mooie tennis dat je ons gegeven hebt. :thumbsup:
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyMon Feb 21, 2011 1:19 pm


Dank je Lin om het in kort uit te leggen in het nederlands :thumbsup: flower flower


Bedankt voor alles Justine Merci pour tout Justine :thumbsup:


:allez) :ju:
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyTue Apr 05, 2011 1:59 pm

Justine Henin sluit haar tennisacademie in Orlando

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Media_xl_4129512 © reuters


De tennisacademie '6th Sense' die Justine Henin drie jaar geleden samen met haar voormalige coach Carlos Rodriguez opstartte in Orlando (Florida), heeft op 31 maart de deuren gesloten. Dat staat vandaag te lezen in Le Soir.

Op het moment van de sluiting telde de academie negen leden, afkomstig uit verschillende landen waaronder België. Justine Henin bezit nog twee tennisscholen, in Limelette en Peking. (belga/adv)


Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyMon Apr 18, 2011 3:53 pm

Nieuwe liefde voor Justine Henin


Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Media_xl_4147380 © reuters

Justine Henin heeft een nieuwe liefde in haar leven gevonden. Dat bevestigt de entourage van de Waalse. Henin werd het voorbije weekend tijdens het Fed Cup-duel van België in de Spiroudôme in Charleroi gesignaleerd aan de zijde van een onbekende man. Naar de identiteit van de man blijft het voorlopig raden, maar volgens intimi van Henin gaat het om haar nieuwe vriend. De 28-jarige Henin trouwde in 2002 met Pierre-Yves Hardenne. Begin 2007 ging het koppel uit elkaar. (lpb)

Back to top Go down
Lin




Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70
Woonplaats : Kontich

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyTue Apr 19, 2011 4:09 pm

Addyke wrote:
Nieuwe liefde voor Justine Henin


Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Media_xl_4147380 ©️ reuters

Justine Henin heeft een nieuwe liefde in haar leven gevonden. Dat bevestigt de entourage van de Waalse. Henin werd het voorbije weekend tijdens het Fed Cup-duel van België in de Spiroudôme in Charleroi gesignaleerd aan de zijde van een onbekende man. Naar de identiteit van de man blijft het voorlopig raden, maar volgens intimi van Henin gaat het om haar nieuwe vriend. De 28-jarige Henin trouwde in 2002 met Pierre-Yves Hardenne. Begin 2007 ging het koppel uit elkaar. (lpb)


Vandaag in De Morgen. De nieuwe vriend van Justine heet Benoît Bertuzzo. Hij is veertig, komt uit Namen, is televisiemaker (cameraman en regisseur) en acteerde ook al in enkele films. De woordvoerster van Justine bevestigt de relatie en ook Bertuzzo bevestigt. 'We zijn gelukkig en opengebloeid. Ik geef toe dat het ons overvalt. Er valt niets meer aan toe te voegen'. flower
Back to top Go down
Jujufreak




Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 2010-12-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Gent - Gand

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyWed Apr 20, 2011 12:06 am

Mooi voor haar, hopelijk maakt hij haar heel gelukkig, ze verdient het! :ju:
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyWed Apr 20, 2011 9:38 am

Jujufreak wrote:
Mooi voor haar, hopelijk maakt hij haar heel gelukkig, ze verdient het! :ju:
inderdaad jufraekske
ook ik hoop voor haar dat ze nu de grote liefde heeft gevonden
en het is nog een knappe man ook Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
Lin




Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70
Woonplaats : Kontich

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyMon May 09, 2011 12:43 pm

Interview met Justine in de Standaard en het Nieuwsblad.
Justine begint het afscheid van het tennis blijkbaar te verwerken en ze voelt zich zo te lezen nu goed in haar vel. flower



'Ik moet door een rouwperiode', zo klonk het bij het afscheid van Justine HeninII. Ongeveer drie maanden later is la nouvelle Justine - niet de tennisster, maar de mens - opgestaan, zo lijkt het. 'Ik kan mijn leven op een andere manier nuttig invullen.'
Justine Henin doet weer publieke optredens. Voor het eerst sinds haar gedwongen afscheid van het proftennis nam ze deze week haar rol weer op als ambassadrice van Unicef. In een schooltje in Wezemaal, in de buurt van Leuven, maakte Henin, in haar blauwe Unicefshirt, haar opwachting en sprak ze leerlingen over het belang van steun aan kinderen die door het lot veel minder uitzicht hebben op een rooskleurige toekomst.

'Ik geef toe dat ik een moeilijke periode achter de rug heb, vooral in het begin', zegt ze. 'Maar nu gaat alles me veel beter af. Ik zie nu in dat ik mijn leven op een andere manier nuttig kan invullen. Ik heb mijn zelfvertrouwen teruggevonden.'

Vrijheid

Sport beoefent ze naar eigen zeggen niet zoveel meer, maar niet dat Henin het proftennis niet meer in haar hart draagt. Nog even terug naar het restaurantje in Ukkel. 'Wat ik het meest zal missen, is de vrijheid op de tennisbaan, die momenten dat ik de bal kon leggen waar ik het wilde.'

'Natuurlijk mis ik soms het tennis nog', zegt Henin nu. 'Maar ik moet redelijk zijn. Als ik alles op een rijtje zet, kon ik niet anders dan afscheid nemen: fysiek was ik op, het ging gewoon niet meer. Ik moest aanvaarden dat een nieuw leven voor de deur staat.'

Net dat 'nieuwe leven' was een van de grote vraagtekens bij het afscheid van Juju II. Zou ze haar draai vinden in het gewone leven - want was de 'leegte' na het afscheid van Juju I tenslotte niet de reden waarom ze weer het racket ter hand had genomen?

Het lijkt erop dat Henin gelukkig is in haar nieuwe leven. Ze betrok een huis in Ukkel en leerde onlangs een nieuwe vriend kennen. Tijdens de Fed Cup in Charleroi, enkele weken geleden, kwam ze kijken met Benoît Bertuzzo aan haar zijde, een veertigjarige Waalse cameraman, documentairemaker en acteur . 'Ik profiteer er nu van om tijd voor mezelf te hebben', zegt Henin. 'En op een dag hoop ik mama te worden.'


Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyThu Aug 11, 2011 12:40 pm

Back to top Go down
rilo




Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 2011-01-14
Leeftijd : 76

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptySun Aug 14, 2011 1:10 pm

Addyke wrote:
http://en.tibet328.cn/01/07/201108/t978801.htm

Bedankt Addyke!
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyMon Aug 15, 2011 10:09 pm

Addyke wrote:
http://en.tibet328.cn/01/07/201108/t978801.htm
Bedankt Addyke Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 173321
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyTue Sep 13, 2011 1:11 pm

Carlos Rodriguez gaat Chinese toptalenten boetseren
Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Media_xl_4363625

Carlos Rodriguez gaat de komende vijf jaar fulltime in Peking wonen. Hij gaat er werken als 'hoofd tennis' van de plaatselijke 6th Sense Tennis Academy, waar hij en Justine Henin enkele jaren geleden in participeerden. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. Na het afscheid van Henin aan het professionele tennis trok Rodriguez de afgelopen maanden meermaals naar de academie in China. Hij spreekt vol enthousiasme over de financiële en sportieve mogelijkheden om er toekomstige nummers 1 in het vrouwentennis klaar te stomen. (dea)

bron: hln
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyFri Sep 16, 2011 9:46 pm

Henin heeft nu ook eigen restaurant: 'Chez Justine'

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Media_xl_4365721 © photo news


Sinds haar afscheid van het proftennis begin dit jaar zat Justine Henin niet stil: zo investeerde ze ook in een restaurant in haar tennisclub in Limelette. Sinds maart kan je eten bij 'Chez Justine'. Is de keuken even geraffineerd als Henins tennis? "Ze vraagt om een fijne maar geen elitaire keuken. Je hoeft hier geen kroon te dragen", zegt chef-kok Cynthia ten Cate in de krant Het Laatste Nieuws.
Zelf geniet Henin momenteel van een vakantie in het buitenland. Maar als ze in België vertoeft, komt ze heel vaak langs in haar tennisclub nabij Waver, waar ook de tennisacademie '6th Sense' gevestigd is. Henin ziet haar club ook als een ontmoetingsplek. Daar past dus ook een restaurant bij, sinds maart uitgebaat door Pascal Vanderstraeten en Cynthia ten Cate. "We hadden vroeger Mamy Louise in Ukkel - waar Justine geregeld kwam eten. Zo kwamen we in contact", aldus Ten Cate. "We verzorgen nu de horeca in haar club."

Op chezjustine schrijft Henin dat ze een met liefde bereide, instinctieve keuken in een sobere en vriendelijke omgeving nastreeft. "Justine is een open persoon en zo wil ze ook dat haar restaurant toegankelijk is voor iedereen. Je moet hier geen kroon dragen om binnen te mogen. Ze heeft geen bijzondere eisen over de keuken: we mogen onze inspiratie de vrije loop laten. Het eten mag vertrouwd of innovatief zijn, zonder dat het elitair overkomt", aldus Ten Cate.

Hoofdschotels kosten 13 tot 19 euro. Henin komt geregeld over de vloer. "Tonijn met sesamzaad is een van haar favorieten", verklapt Ten Cate. Opvallend: in het restaurant verwijst niets naar de sportieve triomfen van Henin. "Justine houdt het graag discreet. Ze weet dat het haar club is en ze kent alle leden, dat is voldoende. Het restaurant is voor haar geen altaar voor eerbetoon." (hln/adv)

Back to top Go down
Den130

Den130


Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07
Woonplaats : Enghien

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptySat Sep 17, 2011 12:16 pm

Dat Justine het graag discreet houd, zo kennen we haar al lang hé, Merci Addyke voor het artikel Wink
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptySat Sep 17, 2011 2:44 pm

Den130 wrote:
Dat Justine het graag discreet houd, zo kennen we haar al lang hé, Merci Addyke voor het artikel Wink

Graag gedaan Den 130
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptySat Sep 17, 2011 7:32 pm

Addyke wrote:
Henin heeft nu ook eigen restaurant: 'Chez Justine'

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Media_xl_4365721 © photo newsbeda,kt haar afscheid van het proftennis begin dit jaar zat Justine Henin niet stil: zo investeerde ze ook in een restaurant in haar tennisclub in Limelette. Sinds maart kan je eten bij 'Chez Justine'. Is de keuken even geraffineerd als Henins tennis? "Ze vraagt om een fijne maar geen elitaire keuken. Je hoeft hier geen kroon te dragen", zegt chef-kok Cynthia ten Cate in de krant Het Laatste Nieuws.
Zelf geniet Henin momenteel van een vakantie in het buitenland. Maar als ze in België vertoeft, komt ze heel vaak langs in haar tennisclub nabij Waver, waar ook de tennisacademie '6th Sense' gevestigd is. Henin ziet haar club ook als een ontmoetingsplek. Daar past dus ook een restaurant bij, sinds maart uitgebaat door Pascal Vanderstraeten en Cynthia ten Cate. "We hadden vroeger Mamy Louise in Ukkel - waar Justine geregeld kwam eten. Zo kwamen we in contact", aldus Ten Cate. "We verzorgen nu de horeca in haar club."

Op chezjustine schrijft Henin dat ze een met liefde bereide, instinctieve keuken in een sobere en vriendelijke omgeving nastreeft. "Justine is een open persoon en zo wil ze ook dat haar restaurant toegankelijk is voor iedereen. Je moet hier geen kroon dragen om binnen te mogen. Ze heeft geen bijzondere eisen over de keuken: we mogen onze inspiratie de vrije loop laten. Het eten mag vertrouwd of innovatief zijn, zonder dat het elitair overkomt", aldus Ten Cate.

Hoofdschotels kosten 13 tot 19 euro. Henin komt geregeld over de vloer. "Tonijn met sesamzaad is een van haar favorieten", verklapt Ten Cate. Opvallend: in het restaurant verwijst niets naar de sportieve triomfen van Henin. "Justine houdt het graag discreet. Ze weet dat het haar club is en ze kent alle leden, dat is voldoende. Het restaurant is voor haar geen altaar voor eerbetoon." (hln/adv)

bedankt voor het artikel zo komen we nog ééns iets te weten
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyThu Sep 29, 2011 10:08 am

Henin als getuige verhoord in zaak rond Spiroudôme

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Media_xl_4389163 © photo news


Voormalig tenniskampioene Justine Henin moet vanochtend op vragen antwoorden van de financiële brigade van de federale politie in Charleroi. Ze wordt gehoord als getuige in een dossier rond de Spiroudôme, een grote sporthal in Charleroi. Dat schrijft Le Soir op zijn website.

Henin heeft sinds 2007 een belang van 15 procent in de Spiroudôme, via de holding Spirou Invest. Andere aandeelhouders zijn Eric Somme (54 procent) en Crédit Professionnel du Hainaut (CPH).

De onderzoekers in Charleroi zijn geïnteresseerd in de investeringen die de verschillende partners hebben gerealiseerd. Meer informatie heeft de krant niet. Henin wordt gehoord omdat ze voorkomt op het organigram.

De krant benadrukt dat Henin geenszins verdacht wordt. In het dossier is nog niemand in verdenking gesteld. (belga/sps)

Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyThu Sep 29, 2011 7:00 pm

Verhoor Justine Henin duurde niet lang in zaak Spiroudôme

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Media_xl_4389811 © belga

Justine Henin bracht slechts een deel van haar ochtend door in de lokalen van de federale gerechtelijke politie (fgp) van Charleroi. Ze werd er als getuige verhoord door speurders die belast zijn met financiële dossiers. Ze glimlachte en leek ontspannen toen ze de lokalen van de fgp in de deelgemeente Jumet kort na 10.30 uur verliet.
Henin werd verhoord over geldstromen binnen vennootschappen waarvan Eric Somme zaakvoerder is, in het bijzonder basketbalclub Spirou Charleroi. Henin heeft sinds 2007 een belang van 15 procent in de Spiroudôme, een grote sporthal, via de holding Spirou Invest. Andere aandeelhouders zijn Somme (54 procent) en Crédit Professionnel du Hainaut (CPH).

Het parket van Charleroi preciseerde dat het nog maar om een opsporingsonderzoek gaat en dat het dossier tot dusver niet in handen van een onderzoeksrechter werd gegeven. Er moeten nog andere mensen verhoord worden. Henin wordt geenszins verdacht. (belga/dea)
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 EmptyMon Oct 24, 2011 8:46 am

Prinses Mathilde bezoekt tennisacademie van Henin en Rodriguez in Peking

In de marge van de economische missie aan China onder voorzitterschap van prins Filip, heeft prinses Mathilde zaterdag de '6th Sense Academy' bezocht. De tennisacademie werd opgericht door Justine Henin en haar ex-coach Carlos Rodriguez, die de instelling ter plaatse leidt.
De gewezen tenniskampioene werd recent aan de kaak geopereerd en kon niet aanwezig zijn. De tennisacademie heeft een capaciteit van 200 plaatsen voor kinderen en tieners. In de voormiddag lopen ze school en volgen lessen. De namiddag staat in het teken van tennis en trainingen. De jonge instelling in Peking telt momenteel 26 studenten, waarvan 16 procent buitenlanders.

Volgens Carlos Rodriguez wil de academie op termijn niet enkel tennisspelers maar ook trainers vormen. Hoewel Justine Henin nooit toernooien speelde in Azië, geniet ze volgens haar ex-coach een grote populariteit in China.

Foto's:
Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 01572288.jpg.h513.jpg.767

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 01572265.jpg.h513.jpg.767

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 01572256.jpg.h513.jpg.767

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 01572273.jpg.h513.jpg.767

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 01572283.jpg.h513.jpg.767

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 01572285.jpg.h513.jpg.767

Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 01572286.jpg.h513.jpg.767



Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 01572271.jpg.h513.jpg.767
Back to top Go down
Sponsored content





Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine   Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine - Page 5 Empty

Back to top Go down
 
Nieuws over Justine - Nouvelles sur Justine
Back to top 
Page 5 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 Similar topics
-
» Foto's van en filmpjes over Justine - Photos & vidéos de Justine
» Tennisnieuws - Nouvelles tennistiques
» Terug in de tijd met Justine
» Justines rankings - Classements de Justine

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
JHF forum :: Justine-
Jump to: