JHF forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
JHF forum

Justine Henin Fan Forum
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren

Go down 
+10
Lin
standard
Ilunga
FrEaK
rilo
Addyke
Den130
La cigale
Pascale4
Jujufreak
14 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
martineke




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 2011-02-12

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptySat Feb 19, 2011 7:32 pm

Addyke wrote:
martineke wrote:
Tot weerziens Evake, ik wil gewoon denken an de mooiere momenten die we hadden, de telefoons en het samen supporteren voor Justine...nee we waren niet de beste vrienden, maar dat je plotseling bent heengegaan, dat doet pijn! sorry!!!Ik weet dat je Justine in hart en nieren verdedigde ik ook, maar we waren wel verschillend..ik was geen fan van anderen, maar indien het Justine niet wa ja dan was het Dementiewa,wozniacki...

1 ding is zeker het weerziens, pale


Ik meen deze woorden wel echt ,kweet had het vroeger moeten zeggen...



:Merciekes Adykket dat doet deugd :humbsup:
Back to top Go down
La cigale

La cigale


Aantal berichten : 1233
Registratiedatum : 2010-12-31
Leeftijd : 68
Woonplaats : Braine-le-Château

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptySun Feb 20, 2011 9:03 am

Lilianeke wrote:
ben terug van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooie emotionele dienst Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
er was heel veel volk
zelf haar hondje SISIEKE heeft met haar nieuwe baasjes Afscheid genomen van EVAKE I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
rust zacht lieve VRIENDIN en waak over ons
later zullen we hierboven samen nog ééns lachen
bedankt dat ik jou vriendin mocht zijn ;en ik weet we hielden veel van elkaar
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you


Bedank/merci Lilianeke, je ne sais pas répondre en néerlandais à cause de mon vocabulaire trop faible mais je comprends en gros les messages, dikke kuss I love you
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyMon Feb 21, 2011 2:58 pm

martineke wrote:
Tot weerziens Evake, ik wil gewoon denken an de mooiere momenten die we hadden, de telefoons en het samen supporteren voor Justine...nee we waren niet de beste vrienden, maar dat je plotseling bent heengegaan, dat doet pijn! sorry!!!Ik weet dat je Justine in hart en nieren verdedigde ik ook, maar we waren wel verschillend..ik was geen fan van anderen, maar indien het Justine niet wa ja dan was het Dementiewa,wozniacki...

1 ding is zeker het weerziens, pale


Ik meen deze woorden wel echt ,kweet had het vroeger moeten zeggen...
ik weet dat jze deze woorden wel meent
spijtig er is veel gebeurt
maar we moeten allen kunnen vergeven lilianeke
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyMon Feb 21, 2011 3:06 pm

Lilianeke wrote:
martineke wrote:
Tot weerziens Evake, ik wil gewoon denken an de mooiere momenten die we hadden, de telefoons en het samen supporteren voor Justine...nee we waren niet de beste vrienden, maar dat je plotseling bent heengegaan, dat doet pijn! sorry!!!Ik weet dat je Justine in hart en nieren verdedigde ik ook, maar we waren wel verschillend..ik was geen fan van anderen, maar indien het Justine niet wa ja dan was het Dementiewa,wozniacki...

1 ding is zeker het weerziens, pale


Ik meen deze woorden wel echt ,kweet had het vroeger moeten zeggen...
ik weet dat jze deze woorden wel meent
spijtig er is veel gebeurt
maar we moeten allen kunnen vergeven lilianeke



:thumbsup: flower
Back to top Go down
martineke




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 2011-02-12

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyMon Feb 21, 2011 7:02 pm

Lilianeke wrote:
martineke wrote:
Tot weerziens Evake, ik wil gewoon denken an de mooiere momenten die we hadden, de telefoons en het samen supporteren voor Justine...nee we waren niet de beste vrienden, maar dat je plotseling bent heengegaan, dat doet pijn! sorry!!!Ik weet dat je Justine in hart en nieren verdedigde ik ook, maar we waren wel verschillend..ik was geen fan van anderen, maar indien het Justine niet wa ja dan was het Dementiewa,wozniacki...

1 ding is zeker het weerziens, pale


Ik meen deze woorden wel echt ,kweet had het vroeger moeten zeggen...
ik weet dat jze deze woorden wel meent
spijtig er is veel gebeurt
maar we moeten allen kunnen vergeven lilianeke



:thumbsup:
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyMon Feb 21, 2011 11:22 pm

Raar hé dat we evake hier nooit meer zullen horen Het is om even bij stil te staan
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyTue Feb 22, 2011 11:05 am

Ilunga wrote:
Raar hé dat we evake hier nooit meer zullen horen Het is om even bij stil te staan

inderdaad ilunga ,maar we mogen gelukkig zijn dat we Evake hebben gekend I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyTue Feb 22, 2011 3:26 pm

Ilunga wrote:
Raar hé dat we evake hier nooit meer zullen horen Het is om even bij stil te staan
dag ilunga
kun jij uw adres ééns door geven met een pmke
want jou kaaartje zat verkeerd gepost
en ik heb het nu pas gekregen
ik stuur het door naar familie
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyTue Feb 22, 2011 10:16 pm

Lilianeke wrote:
Ilunga wrote:
Raar hé dat we evake hier nooit meer zullen horen Het is om even bij stil te staan
dag ilunga
kun jij uw adres ééns door geven met een pmke
want jou kaaartje zat verkeerd gepost
en ik heb het nu pas gekregen
ik stuur het door naar familie

Ik heb het gedaan toch al bedankt
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyMon Feb 28, 2011 11:48 am

Ilunga wrote:
Raar hé dat we evake hier nooit meer zullen horen Het is om even bij stil te staan
inderdaad ilunga en ik mis EVAKE meer en meer Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyMon Feb 28, 2011 12:27 pm

Lilianeke wrote:
Ilunga wrote:
Raar hé dat we evake hier nooit meer zullen horen Het is om even bij stil te staan
inderdaad ilunga en ik mis EVAKE meer en meer Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Dat geloof ik best Lilianeke flower flower flower Maar ze waakt over jou hoor flower
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyThu Mar 03, 2011 7:19 pm

ben vandaag effe naar EVAKE geweest een klappeke gaan doen I love you I love you I love you I love you I love you I love you
mijn ventje heeft mee geweest I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyThu Mar 03, 2011 7:38 pm

Lilianeke wrote:
ben vandaag effe naar EVAKE geweest een klappeke gaan doen I love you I love you I love you I love you I love you I love you
mijn ventje heeft mee geweest I love you I love you I love you I love you




knuffels flower flower flower
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyMon Mar 21, 2011 3:43 pm

voilà heb ook een fotoke van ikke met EVAKE op het facebook gezet I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
Den130

Den130


Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07
Woonplaats : Enghien

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyMon Mar 21, 2011 4:07 pm

Lilianeke wrote:
voilà heb ook een fotoke van ikke met EVAKE op het facebook gezet I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

Ik ga gauw efkens kijken, merci Lilianeke cheers
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptySun May 01, 2011 7:14 pm

Evake ik mis je nog altijd. Ik wou je vragen om over Justine en hare nieuwe liefde de waken vanwaar jij bent . Sad Sad Sad
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyMon May 02, 2011 10:12 am

Addyke wrote:
Evake ik mis je nog altijd. Ik wou je vragen om over Justine en hare nieuwe liefde de waken vanwaar jij bent . Sad Sad Sad

dag Adykke ,ik ben, r zeker van dat Evake dat zal doen
ook ik mis haar
we zijn gisteren nog in Zoersel gaan fietsen ,is niet ver van Evake een 10klmterkes denk ik we waren er met onze fietsvrienden
maar ik ga toch liever alleen met mijn ventje er heen I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
Den130

Den130


Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07
Woonplaats : Enghien

Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 EmptyMon May 02, 2011 3:36 pm

Heel lief van jou Lilianeke, :thumbsup: ik denk ook nog heel veel aan ons Evake Sad
Back to top Go down
Sponsored content





Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren   Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
JHF forum :: Blabla-
Jump to: