JHF forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
JHF forum

Justine Henin Fan Forum
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie

Go down 
+6
Pascale4
Lilianeke
FrEaK
Ilunga
Addyke
standard
10 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
standard




Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 78
Woonplaats : gent

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyWed Jan 26, 2011 8:58 pm

Met pijn in het hart neem ik afscheid van de beste tennister aller tijden Shocked Hier kan je vertellen:
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyWed Jan 26, 2011 9:16 pm

Dank je Standard voor deze topic
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyWed Jan 26, 2011 10:24 pm

Het doet pijn Zat met tranen in de ogen toen ik het las Justine we zullen je nooit vergeten Het doet verdomme pijn
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyWed Jan 26, 2011 10:27 pm

Toen ik deze namiddag het nieuws te horen kreeg, was ik in shock...geen tranen zoals bij het vorige afscheid, maar gewoon weg met verstomming geslagen. Ik had zelfs het gevoel dat om de één of andere reden het niet helemaal tot me doordrong...tot ik thuis kwam en het ettelijke keren hoorde op de radio, alsook op TV...

De tranen kwamen uiteindelijk toch...zonder dat ik er ook maar controle over had...
Het besef is er nu volledig, dat we justine nooit meer op een tennis court zullen kunnen bewonderen, samen met haar prachtige backhand en andere facetten van haar spel dat haar onderscheidde van de rest. Nooit meer me zo inleven in een wedstrijd, als die van Justine...nooit meer opstaan midden in de nacht om onze parel te bewonderen...het was geen opgave, maar een plezier...Het doet weer pijn, maar toch is die pijn anders dan bij het vorige afscheid...Ik kan het niet verklaren of verwoorden; het is meer een gevoel dat ik niet echt kan verklaren. Een ding staat vast, ik ga haar missen, net zoals alle andere hier!

Nu niet alleen voor ons is dit een klap, maar ook voor Justine. Dat blijkt maar al te goed uit de tekst op haar facebook pagina, maar ook uit het feit dat ze niet bereid is om commentaar te geven op haar afscheid. Ik denk dat het niet slecht is om het voor haar ook even te laten bezinken en er na verloop van tijd vrede mee te nemen...Hopelijk vind ze een nieuwe passie, toewijding waar ze met evenvéél goesting aanwerkt als ze dat gedaan heeft aan haar tennis.
Het gaat je goed Justine! We zullen je blijven volgen aan de zijlijn...


Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyWed Jan 26, 2011 10:45 pm


Ik heb geen woorden. Het doet de veel pijn. Dank je Justine voor alles. Voor mij blijf je de beste van heel de wereld.Toen ik je voor het eerst zag op het Kiel had jij mijn hart al gestolen. En dat hart blijf voor altijd bij jou.
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyThu Jan 27, 2011 12:03 am

FRAEKSKE ik kan je niet verwoorden zoals jij ,maar ik ben het volledig met je ééns
ik heb nog niet naar het nieuws gekeken ik kan het gewoon niet
heb het zooooooooooooooooo moeilijk als jullie
ik dank ook justine van harte de mooie jaren die ze ons gegeven heeft
ze is suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperieur en er zal niemand hier haar kunnen nadoen
hoeveel ze ook probeert
bedankt lieve justine we houden ennorm veel van jou bedankt flower flower flower flower flower flower flower flower flower
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyThu Jan 27, 2011 9:17 am

weet waar ik nu aan denk
als wanneer ons PARELTJE er de tijd zou voor hebben Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question
dat wij haar ééns allen te samen zouden kunnen ontmoeten
dat is nogal een DROOM hé I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
Pascale4

Pascale4


Aantal berichten : 1297
Registratiedatum : 2010-12-30
Leeftijd : 59
Woonplaats : La Louvière

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyThu Jan 27, 2011 9:53 am

Merci Justine pour tous les bons (et mauvais moments) que tu nous a fait vivre ... Je ne pense pas que je pourrai un jour avoir les mêmes émotions avec une autre joueuse.
Bon courage à elle, car elle doit vivre des moments pénibles I love you
Merci de nous avoir rassemblé.
La meilleure joueuse de tennis pour nous I love you
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyThu Jan 27, 2011 10:48 am

Lilianeke wrote:
weet waar ik nu aan denk
als wanneer ons PARELTJE er de tijd zou voor hebben Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question
dat wij haar ééns allen te samen zouden kunnen ontmoeten
dat is nogal een DROOM hé I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you


Een hele mooie droom die mss werkelijk kan worden . Laat ons hopen
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyThu Jan 27, 2011 10:57 am


Bedankt Justine voor al die mooie duizenden momenten die jij ons gegeven hebt Jij bent in mijn hart voor heel mijn leven. Ik wil jou nog een voorspoedig genezing wensen . En dat je in je volgend leven veel geluk mag kennen.

Een eeuwige fan Addyke
Back to top Go down
mich




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 2011-01-27
Woonplaats : Brugge

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyThu Jan 27, 2011 7:26 pm

Het doet pijn en ik zal Justine zo erg missen. Het zal nog lang duren vooraleer we nog iemand zullen zien spelen zoals zij.
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyThu Jan 27, 2011 9:52 pm

mich wrote:
Het doet pijn en ik zal Justine zo erg missen. Het zal nog lang duren vooraleer we nog iemand zullen zien spelen zoals zij.
inderdaad mich zo ééntje als ons JUSTINE moet nog GEBOREN WORDEN I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
mich




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 2011-01-27
Woonplaats : Brugge

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyThu Jan 27, 2011 10:07 pm

Lilianeke wrote:
mich wrote:
Het doet pijn en ik zal Justine zo erg missen. Het zal nog lang duren vooraleer we nog iemand zullen zien spelen zoals zij.
inderdaad mich zo ééntje als ons JUSTINE moet nog GEBOREN WORDEN I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you


Een pmke terug en bedankt! Wink
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyFri Feb 11, 2011 11:22 am

hoe ze het intussen met ons pareltje zijn
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
Jujufreak




Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 2010-12-28
Leeftijd : 40
Woonplaats : Gent - Gand

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyFri Feb 11, 2011 5:57 pm

Lilianeke wrote:
hoe ze het intussen met ons pareltje zijn
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

Hopelijk heeft ze haar bezigheden ...
Back to top Go down
Den130

Den130


Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07
Woonplaats : Enghien

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptySun Feb 13, 2011 6:29 pm

Morgen om 15U geeft Justine haar persconferentie, gelezen op Facebook, fan Club J.H. gemeld door Ilse en Patrick Haumont.
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyMon Feb 14, 2011 11:01 am

Den130 wrote:
Morgen om 15U geeft Justine haar persconferentie, gelezen op Facebook, fan Club J.H. gemeld door Ilse en Patrick Haumont.
vandaag dus I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
Den130

Den130


Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07
Woonplaats : Enghien

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyMon Feb 14, 2011 11:48 am

Lilianeke wrote:
Den130 wrote:
Morgen om 15U geeft Justine haar persconferentie, gelezen op Facebook, fan Club J.H. gemeld door Ilse en Patrick Haumont.
vandaag dus I love you I love you I love you I love you


Inderdaad Lilianeke
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyTue Feb 15, 2011 11:40 pm

Het gaat je goed Justine nu is het definitief we zullen je klasse nooit meer kunnen bewonderen je blijft voor mij de sportvrouw van Belgie Niemand zal ooit aan jou klasse kunnen raken
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyWed Feb 16, 2011 8:26 pm

Ilunga wrote:
Het gaat je goed Justine nu is het definitief we zullen je klasse nooit meer kunnen bewonderen je blijft voor mij de sportvrouw van Belgie Niemand zal ooit aan jou klasse kunnen raken
mooi geschreven
en ik vind dat ook see ya see ya see ya see ya
Back to top Go down
martineke




Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 2011-02-12

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyThu Feb 17, 2011 8:46 pm

ik had diep in men hart gehoopt dat ze terug zou komen, helaas moeten we er ons bij neerleggen, maar een operatie nu,, zou de mogelijkheid misschien nog gegeven hebben om mee te doen aan Olympische spelen, Crying or Very sad
Ik zal nooit de vorige vergeten na een lange aansl.
eepende ziekte , ze kwam en overwon allen daar in Griekenland op de Spelen.....

Justine het gaat je goed, met spijt moeten we afscheid nemen van de allerbeste tennister, maar ik wens je het allerbeste in je verdere leven.
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptyThu Mar 03, 2011 10:43 pm

Hoe zou het met Justine zijn Question
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptySat Mar 05, 2011 12:02 pm

Ilunga wrote:
Hoe zou het met Justine zijn Question
ze was op de fetcup
maar ze kon niet lang blijven
justine vertrok op ski-verlof ,en ze zag er goed en mooi uit
banana banana banana banana banana banana banana banana banana banana
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptySat Mar 05, 2011 1:42 pm

Lilianeke wrote:
Ilunga wrote:
Hoe zou het met Justine zijn Question
ze was op de fetcup
maar ze kon niet lang blijven
justine vertrok op ski-verlof ,en ze zag er goed en mooi uit
banana banana banana banana banana banana banana banana banana banana



Lilianeke was dat niet de Davis cup of ben ik verkeert
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke


Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie EmptySat Mar 05, 2011 4:03 pm

Addyke wrote:
Lilianeke wrote:
Ilunga wrote:
Hoe zou het met Justine zijn Question
ze was op de fetcup
maar ze kon niet lang blijven
justine vertrok op ski-verlof ,en ze zag er goed en mooi uit
banana banana banana banana banana banana banana banana banana banana



Lilianeke was dat niet de Davis cup of ben ik verkeert
natuurlijk de Davis -cup Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Back to top Go down
Sponsored content





Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty
PostSubject: Re: Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie   Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie Empty

Back to top Go down
 
Afscheid van een tenniskoningin,de Parel van Belgie
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
JHF forum :: Blabla-
Jump to: