JHF forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
JHF forum

Justine Henin Fan Forum
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 sporttopic 2

Go down 
+2
Ilunga
Addyke
6 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyFri Jul 22, 2011 9:42 pm

De Fransman Rolland wint op Alpe d' Huez voor Sanchez Voeckler verliest vandaag zijn gele trui Andy Schleck komt in het geel Maar zal die morgen wellicht moeten afgeven aan Cadel Evans in een lange tijdritsporttopic 2 - Page 4 173321
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptySat Jul 23, 2011 6:55 pm

Tony Martin wint de tijdrit voor Cadel Evans die vandaag ook genoeg afstand neemt van Andy Schleck en daarmee de verdiende overwinnaar is van de TOUR sporttopic 2 - Page 4 173321
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptySun Jul 24, 2011 7:22 pm

Marc Cavendisch wint laatste rit en Cadel Evans wint de tour sporttopic 2 - Page 4 173321 sporttopic 2 - Page 4 173321 sporttopic 2 - Page 4 173321 sporttopic 2 - Page 4 173321 sporttopic 2 - Page 4 173321
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyWed Jul 27, 2011 1:01 am

Ik heb dit jaar werkelijk genoten van de tour. Het bleef echt spannend tot op het einde van de ronde. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er niemand met kop en staart boven uitstak, omdat het spel met 'gelijke wapens' werd gestreden.

Wat de winnaars van de verschillende truien betreft, vind ik het allemaal terechte winnaars...maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik liever Andy Schleck op dat hoogste schavotje had zien staan. Alleen al omwille van het feit dat Cadel niet écht publiek vriendelijk is. Nu dat Cadel met het géél naar huis gaat, is volledig zijn verdienste. Hij heeft zélf moeten rijden in de Alpen om de afstand met Andy te verkleinen tot een overbrugbare time gap. Daar heeft hij namelijk zijn tour GERED. Als hij Andy verder had laten wegrijden, kon hij er sowieso een kruis overmaken.

Om nog even terug te komen op de totaal prestatie van Titi Voeckler en z'n ploeg...
Voor velen is deze de sterkste ploeg uit de tour, maar ik durf hier toch serieus wat vraagtekens bij te plaatsen.
Voeckler pakt géél, wat me op zich niet verbaasd gezien hij een aanvaller puur sang is - MAAR hij is géééééén klimmer, nooit geweest trouwens, en nu gaat hij in één keer in de wielen blijven van een Schleck, Evans, Contador, Sanchez... Seriously?
Nu dat géél je een boost geeft en vertrouwen, daar kan ik nog mee leven, maar dit was meer dan een boost.... één ding weet ik zeker:
als het géén Fransman moest geweest zijn, was er zeker een vraagteken gezet geweest bij deze prestatie door de Franse pers à la l'équipe.
Verder rijdt de ploeg van deze Fransman de pannen van het dak en rijden ze zeer sterk...mooi, idd zeer mooi, maar als je dan ziet dat de BMC en Leopard serieus teleurstellen, ondanks het feit dat zij mee pieken naar de tour om hun kopman te ondersteunen...ga je toch weer wat vragen stellen over deze prestatie.

Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar ik hou m'n hart toch vast...

Back to top Go down
standard




Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 78
Woonplaats : gent

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyThu Jul 28, 2011 9:23 pm

FrEaK wrote:
Ik heb dit jaar werkelijk genoten van de tour. Het bleef echt spannend tot op het einde van de ronde. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er niemand met kop en staart boven uitstak, omdat het spel met 'gelijke wapens' werd gestreden.

Wat de winnaars van de verschillende truien betreft, vind ik het allemaal terechte winnaars...maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik liever Andy Schleck op dat hoogste schavotje had zien staan. Alleen al omwille van het feit dat Cadel niet écht publiek vriendelijk is. Nu dat Cadel met het géél naar huis gaat, is volledig zijn verdienste. Hij heeft zélf moeten rijden in de Alpen om de afstand met Andy te verkleinen tot een overbrugbare time gap. Daar heeft hij namelijk zijn tour GERED. Als hij Andy verder had laten wegrijden, kon hij er sowieso een kruis overmaken.

Om nog even terug te komen op de totaal prestatie van Titi Voeckler en z'n ploeg...
Voor velen is deze de sterkste ploeg uit de tour, maar ik durf hier toch serieus wat vraagtekens bij te plaatsen.
Voeckler pakt géél, wat me op zich niet verbaasd gezien hij een aanvaller puur sang is - MAAR hij is géééééén klimmer, nooit geweest trouwens, en nu gaat hij in één keer in de wielen blijven van een Schleck, Evans, Contador, Sanchez... Seriously?
Nu dat géél je een boost geeft en vertrouwen, daar kan ik nog mee leven, maar dit was meer dan een boost.... één ding weet ik zeker:
als het géén Fransman moest geweest zijn, was er zeker een vraagteken gezet geweest bij deze prestatie door de Franse pers à la l'équipe.
Verder rijdt de ploeg van deze Fransman de pannen van het dak en rijden ze zeer sterk...mooi, idd zeer mooi, maar als je dan ziet dat de BMC en Leopard serieus teleurstellen, ondanks het feit dat zij mee pieken naar de tour om hun kopman te ondersteunen...ga je toch weer wat vragen stellen over deze prestatie.

Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar ik hou m'n hart toch vast...

ik denk dat je het bij het rechte eind hebt,hij kon voor geen meter mee verleden jaar in de bergen.Het is niet normaal Sad
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyThu Jul 28, 2011 9:37 pm

Het is een Fransman hé die krijgen wat meer toesporttopic 2 - Page 4 173321
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyFri Jul 29, 2011 12:16 am

Ilunga wrote:
Het is een Fransman hé die krijgen wat meer toesporttopic 2 - Page 4 173321

Als het geen Fransman was geweest, hadden ze tijdens de tour het hotel al binnengevallen....
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptySat Jul 30, 2011 7:06 pm

Philippe Gilbert wint nu ook de Classica san Sebastian van een boerenjaar gesproken sporttopic 2 - Page 4 173321
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptySat Jul 30, 2011 9:49 pm

Anderlecht verliest 3 punten en standard 2 punten sporttopic 2 - Page 4 173321
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptySat Jul 30, 2011 9:52 pm

Ik mis men verslaggever hier wel zulle sporttopic 2 - Page 4 173321
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptySat Jul 30, 2011 10:26 pm

Ilunga wrote:
Philippe Gilbert wint nu ook de Classica san Sebastian van een boerenjaar gesproken sporttopic 2 - Page 4 173321

Hij heeft ze precies voor het uitkiezen...Ik ben vooral benieuwd naar welke ploeg hij zal overstappen...
De geruchtenmolen draait al op volle toeren, BMC is de meest genoemde.
Ik hoop van niet, maar goed that's my opinion!
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptySat Jul 30, 2011 10:42 pm

FrEaK wrote:
Ilunga wrote:
Philippe Gilbert wint nu ook de Classica san Sebastian van een boerenjaar gesproken sporttopic 2 - Page 4 173321

Hij heeft ze precies voor het uitkiezen...Ik ben vooral benieuwd naar welke ploeg hij zal overstappen...
De geruchtenmolen draait al op volle toeren, BMC is de meest genoemde.
Ik hoop van niet, maar goed that's my opinion!
Ik denk wel BMC john Lelangue heeft zich versproken in de tour
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptySun Jul 31, 2011 7:54 pm

Ilunga wrote:
FrEaK wrote:
Ilunga wrote:
Philippe Gilbert wint nu ook de Classica san Sebastian van een boerenjaar gesproken sporttopic 2 - Page 4 173321

Hij heeft ze precies voor het uitkiezen...Ik ben vooral benieuwd naar welke ploeg hij zal overstappen...
De geruchtenmolen draait al op volle toeren, BMC is de meest genoemde.
Ik hoop van niet, maar goed that's my opinion!
Ik denk wel BMC john Lelangue heeft zich versproken in de tour

Hoezo? Ik heb die aflevering thans gezien...
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyMon Aug 01, 2011 8:54 pm

FrEaK wrote:
Ilunga wrote:
FrEaK wrote:
Ilunga wrote:
Philippe Gilbert wint nu ook de Classica san Sebastian van een boerenjaar gesproken sporttopic 2 - Page 4 173321

Hij heeft ze precies voor het uitkiezen...Ik ben vooral benieuwd naar welke ploeg hij zal overstappen...
De geruchtenmolen draait al op volle toeren, BMC is de meest genoemde.
Ik hoop van niet, maar goed that's my opinion!
Ik denk wel BMC john Lelangue heeft zich versproken in de tour

Hoezo? Ik heb die aflevering thans gezien...
Ik heb het ook maar in de krant gelezen Freaksporttopic 2 - Page 4 173321
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyMon Aug 01, 2011 8:56 pm

Omega Pharma en Quick Step gaan volgend jaar één ploeg vormensporttopic 2 - Page 4 173321
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyTue Aug 02, 2011 9:38 pm

GIlbert moet een afkoopsom van 1,2 miljoen euro betalen wil hij niet meer bij OMega Pharma uitkomen
Back to top Go down
standard




Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 78
Woonplaats : gent

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyTue Aug 02, 2011 9:40 pm

Ilunga wrote:
GIlbert moet een afkoopsom van 1,2 miljoen euro betalen wil hij niet meer bij OMega Pharma uitkomen
dat is maar een kleintje voor gilbert
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyTue Aug 02, 2011 9:43 pm

standard wrote:
Ilunga wrote:
GIlbert moet een afkoopsom van 1,2 miljoen euro betalen wil hij niet meer bij OMega Pharma uitkomen
dat is maar een kleintje voor gilbert
Dat vind ik toch al een groot bedrag zulle
Back to top Go down
standard




Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 78
Woonplaats : gent

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyTue Aug 02, 2011 9:46 pm

Ilunga wrote:
standard wrote:
Ilunga wrote:
GIlbert moet een afkoopsom van 1,2 miljoen euro betalen wil hij niet meer bij OMega Pharma uitkomen
dat is maar een kleintje voor gilbert
Dat vind ik toch al een groot bedrag zulle
De ploeg die hem wilt zal dat wel op hoesten Smile
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyTue Aug 02, 2011 9:49 pm

standard wrote:
Ilunga wrote:
standard wrote:
Ilunga wrote:
GIlbert moet een afkoopsom van 1,2 miljoen euro betalen wil hij niet meer bij OMega Pharma uitkomen
dat is maar een kleintje voor gilbert
Dat vind ik toch al een groot bedrag zulle
De ploeg die hem wilt zal dat wel op hoesten Smile
Daarbij nog zijn jaarwedde ik twijfel eraan Ik denk dat hij ook 1,2 miljoen verdiend
Back to top Go down
standard




Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 78
Woonplaats : gent

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyTue Aug 02, 2011 9:52 pm

Ilunga wrote:
standard wrote:
Ilunga wrote:
standard wrote:
Ilunga wrote:
GIlbert moet een afkoopsom van 1,2 miljoen euro betalen wil hij niet meer bij OMega Pharma uitkomen
dat is maar een kleintje voor gilbert
Dat vind ik toch al een groot bedrag zulle
De ploeg die hem wilt zal dat wel op hoesten Smile
Daarbij nog zijn jaarwedde ik twijfel eraan Ik denk dat hij ook 1,2 miljoen verdiend
tegen woordig niets voor niets boter bij de vis Smile
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyTue Aug 02, 2011 9:56 pm

standard wrote:
Ilunga wrote:
standard wrote:
Ilunga wrote:
standard wrote:
Ilunga wrote:
GIlbert moet een afkoopsom van 1,2 miljoen euro betalen wil hij niet meer bij OMega Pharma uitkomen
dat is maar een kleintje voor gilbert
Dat vind ik toch al een groot bedrag zulle
De ploeg die hem wilt zal dat wel op hoesten Smile
Daarbij nog zijn jaarwedde ik twijfel eraan Ik denk dat hij ook 1,2 miljoen verdiend
tegen woordig niets voor niets boter bij de vis Smile
Tommeke verdiend dat ook geloof ik
Back to top Go down
standard




Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 78
Woonplaats : gent

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyTue Aug 02, 2011 9:58 pm

Het wordt stilaan tijd dat Tomeke eens presteert Smile
Back to top Go down
standard




Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 78
Woonplaats : gent

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyTue Aug 02, 2011 9:58 pm

standard wrote:
Het wordt stilaan tijd dat Tommeke eens presteert Smile
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 EmptyTue Aug 02, 2011 10:05 pm

standard wrote:
Het wordt stilaan tijd dat Tomeke eens presteert Smile
Ik denk dat hij in de vuelta gaat uitpakken met zijn spurt sporttopic 2 - Page 4 173321
Back to top Go down
Sponsored content





sporttopic 2 - Page 4 Empty
PostSubject: Re: sporttopic 2   sporttopic 2 - Page 4 Empty

Back to top Go down
 
sporttopic 2
Back to top 
Page 4 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
JHF forum :: Blabla-
Jump to: