JHF forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
JHF forum

Justine Henin Fan Forum

HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

Genieten van de kleine dingen des levens

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Addyke

Addyke

Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76

Genieten van de kleine dingen des levens Empty
PostSubject: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptySat Feb 26, 2011 7:23 pm

Zoals de titel zelf zegt, vertel over iets waarvan je kan genieten of waarvan je hebt genoten.
Back to top Go down
Addyke

Addyke

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptySat Feb 26, 2011 8:10 pm

Ik heb genoten van de 2 wedstrijden die ik heb gezien van Justine.. De eerste wedstrijd was tegen Amelie Cocheteux Die ze won in drie sets 6-7/6-3/6-1. En de 2de was onlangs tegen Kim Clijsters in het sportpaleis. Ze was wel verloren maar voor mij was het voornaamste Justine te zien. Waar ik ook van genoten heb was toen ik een post kreeg van Powerzorro met een gewoon briefje maar met de handtekening van Justine er op. En daar geniet ik er ook zo van wanneer ik er naar kijk.
Back to top Go down
Lin

Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptyFri Mar 04, 2011 5:05 pm

Addyke wrote:
Ik heb genoten van de 2 wedstrijden die ik heb gezien van Justine.. De eerste wedstrijd was tegen Amelie Cocheteux Die ze won in drie sets 6-7/6-3/6-1. En de 2de was onlangs tegen Kim Clijsters in het sportpaleis. Ze was wel verloren maar voor mij was het voornaamste Justine te zien. Waar ik ook van genoten heb was toen ik een post kreeg van Powerzorro met een gewoon briefje maar met de handtekening van Justine er op. En daar geniet ik er ook zo van wanneer ik er naar kijk.

Leuk topic! Ik zie het nu pas, sorry Addyke.

Nu ik niet meer buitenshuis werk kan ik erg genieten van thuis bezig zijn in het huishouden met radio 1 op de achtergrond. En als het werk klaar is naar buiten gaan als de zon schijnt of in de zetel kruipen met een goed boek als 't minder schoon is. En in 't weekend op stap gaan.
En ik kan enorm nagenieten van de mooie wedstrijden die Justine ons gegeven heeft. Merci Kleintje. :thumbsup:
Back to top Go down
Addyke

Addyke

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptyFri Mar 04, 2011 5:30 pm

Ik heb gisteren genoten van mijn uitstapje met een vriendin . en ook van de wafel die wij als afsluiting van de mooie dag hebben gegeten. Het was zalig gewoon.

Graag gemaakt Lin. Dank je
Back to top Go down
Addyke

Addyke

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptySun Mar 13, 2011 2:42 pm

Ik heb vanmorgen genoten van de Webradio Atlantis gepresenteerd door Peter Paardenkam de dj is Piwaaw. Men kan er plaatjes aanvragen. De meeste plaatjes zijn van de jaren 60. Maar daar kan ik heel veel van genieten Ik zie al uit naar donderdag avond. Weer enkele uurtjes nostalgie
Back to top Go down
Addyke

Addyke

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptyFri Oct 07, 2011 8:09 am

Ik heb genoten van die korte tijd dat ik Robert heb mogen kennen . Hij was een goede vriend die ik niet gauw zal vergeten. Het ga je goed Robert en ooit zien wij elkaar terug Sad Sad Sad I love you I love you I love you
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke

Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptyMon Oct 10, 2011 10:04 am

Addyke wrote:
Ik heb genoten van die korte tijd dat ik Robert heb mogen kennen . Hij was een goede vriend die ik niet gauw zal vergeten. Het ga je goed Robert en ooit zien wij elkaar terug Sad Sad Sad I love you I love you I love you
wel addyke zo kan ik ook genieten
en even blijven stilstaan van de vele momenten die we gehad hebben met ons justine
en waar dan ook EVAKE aanwezig was
zo kijk ik toch regelmatig naar fotos waar EVAKE er bij staat
wat een tijd
om nooit te vergeten hé
en al onze samen komsten daar denk ik ook toch dilwijls aan hoor
lilian,eke I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Back to top Go down
Addyke

Addyke

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptyThu Oct 13, 2011 11:25 am

Idd Lilike als ik aan die periode terug denk geniet ik er nog van. Het was een zalige tijd. Er zijn nog zo vele mooie tijden en momenten waarvan men kan genieten I love you I love you I love you flower flower flower
Back to top Go down
Den130

Den130

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptyThu Oct 13, 2011 11:39 am

Ja Lilianeke ik denk ook heel vaak toen ik jou en Evake heb leren kennen, het waren zo mooie momenten die ik nooit zal vergeten I love you I love you I love you
Back to top Go down
Lin

Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptyThu Oct 13, 2011 12:31 pm

Ja, ik denk ook nog vaak terug aan de bijeenkomsten met de fannekes vroeger. Vooral dan aan de allereerste keer dat ik meeging, op een snikhete maar onweerachtige dag in Antwerpen in de zomer van 2004, toen we allemaal zo in spanning zaten of ons Justine wel naar de Olypische Spelen zou gaan. Er zaten zoveel lieve en boeiende mensen in die groep. Mensen van het heel het land, jong en oud, Nederlands- en Franstalig, en allemaal verbonden door de passie voor dat eigenzinnige kleine ding dat ons kloppende harten en slapeloze nachten bezorgde.
Back to top Go down
Den130

Den130

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens EmptyThu Oct 13, 2011 10:19 pm

Lin wrote:
Ja, ik denk ook nog vaak terug aan de bijeenkomsten met de fannekes vroeger. Vooral dan aan de allereerste keer dat ik meeging, op een snikhete maar onweerachtige dag in Antwerpen in de zomer van 2004, toen we allemaal zo in spanning zaten of ons Justine wel naar de Olypische Spelen zou gaan. Er zaten zoveel lieve en boeiende mensen in die groep. Mensen van het heel het land, jong en oud, Nederlands- en Franstalig, en allemaal verbonden door de passie voor dat eigenzinnige kleine ding dat ons kloppende harten en slapeloze nachten bezorgde.

Heel mooi uitgedrukt, ik had het niet beter kunnen zeggen cheers cheers :ju: :ju: cheers cheers
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Genieten van de kleine dingen des levens   Genieten van de kleine dingen des levens Empty

Back to top Go down

Genieten van de kleine dingen des levens
Back to top 
Page 1 of 1