| Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren | |
|
+10Lin standard Ilunga FrEaK rilo Addyke Den130 La cigale Pascale4 Jujufreak 14 posters |
|
Author | Message |
---|
Jujufreak
Aantal berichten : 447 Registratiedatum : 2010-12-28 Leeftijd : 40 Woonplaats : Gent - Gand
| Subject: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Tue Feb 15, 2011 3:37 am | |
| Lieve Evake,
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik jou nooit meer zal zien.
'k Heb deze avond zitten denken aan de talloze keren dat we ons samen geamuseerd hebben, bij matchen van Justine of meetings van de Jufamily. Je facebookprofiel met onze foto erop bewijst het, altijd was jij erbij.
Elke Justinefan kende je als een hevige fan, die onvoorwaardelijk achter haar favoriete stond en met alle medefans babbelde, in alle mogelijke talen.
Je gulle glimlach, je warme knuffels en die oprechte liefde voor Justine zullen me altijd bijblijven.
Toen Justine voor het laatst in België speelde, hoorden we wat er met je was gebeurd en waarom we niets meer van je hoorden. Nu Justine duiding heeft gegeven bij haar afscheid, moeten we dit trieste nieuws vernemen. Het lijkt wel symbolisch, met het einde van Justines tenniscarrière moeten we ook afscheid nemen van een van haar trouwste fans.
Ik ga je heel hard missen, Evake. Je was een pracht van een Justinefan en een schat van een vriendin, met een gouden hart. | |
|
| |
Pascale4
Aantal berichten : 1297 Registratiedatum : 2010-12-30 Leeftijd : 59 Woonplaats : La Louvière
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Tue Feb 15, 2011 9:05 am | |
| C'est une bien triste nouvelle que je viens d'apprendre. Le départ d'Evake résonne en nous comme un cruel coup du sort. Nous garderons pour elle, son sourire, sa bonne humeur, sa fidélité envers Justine. Je n'oublierais jamais celle qui vient de nous quitter. Je garderai les meilleurs souvenirs d'elle, elle sera toujours avec nous. Au revoir Evake...
Last edited by Pascale4 on Tue Feb 15, 2011 9:07 am; edited 1 time in total | |
|
| |
La cigale
Aantal berichten : 1233 Registratiedatum : 2010-12-31 Leeftijd : 69 Woonplaats : Braine-le-Château
| |
| |
Den130
Aantal berichten : 3057 Registratiedatum : 2011-01-07 Woonplaats : Enghien
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Tue Feb 15, 2011 11:14 am | |
| Liefste Evake,
Ik vind echt geen woorden om te beschrijven wat ik nu voel.
Ik heb jou leren kennen dank zij het forum van Justine, je was een trouwe en echte fan. Het klikte meteen tussen ons beiden, we hebben veel schriftelijk contact gehad maar iets dat me altijd zal bijblijven was onze enige ontmoeting in Charleroi met je allerliefste vriendin Lilianeke.
We waren zo blij elkaar eindelijk te zien, het was een hartelijke en warme kennismaking!
Niets verdwijnt voorgoed want de herinnering aan je warme persoonlijkheid zal ik altijd bewaren.
Rust zacht lieve Evake | |
|
| |
Addyke
Aantal berichten : 23574 Registratiedatum : 2010-11-14 Leeftijd : 76 Woonplaats : Hoboken
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Tue Feb 15, 2011 1:31 pm | |
| Lieve Evake
Ik vind geen woorden om mijn verdriet uit de drukken die ik nu voel . Toen ik je pas kende op ons oude forum was jij en Lilianeke een grote steun voor mij toen ik het moeilijk had. En ik zal je er altijd er voor dankbaar zijn. Je was inderdaad een trouwe vurige fan van Justine en een goede en lieve vriendin voor ons, die voor iedereen een luisterend oor had . Ik zal je altijd missen , want zoals jij was zijn er niet veel. Ik zeg geen vaarwel maar tot wederzien Rust nu maar zacht Evake ge hebt dat verdiend
Addyke
| |
|
| |
rilo
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 2011-01-14 Leeftijd : 76
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Tue Feb 15, 2011 7:04 pm | |
| Cette mauvaise nouvelle m'attriste beaucoup, même si je ne connaissais Evake que par le forum. Mes plus sincères condoléances à sa famille et à ses proches. | |
|
| |
FrEaK
Aantal berichten : 306 Registratiedatum : 2011-01-02
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Tue Feb 15, 2011 7:09 pm | |
| Ik kreeg gisteren avond het slechte nieuws al door, en ook ik was er niet goed van! Als je ziet dat het allemaal op zo'n korte termijn gebeurd is, doet een mens toch wel eens nadenken...
Lieve Evake,
We zullen je hier missen, samen met je warme persoonlijkheid! Tijdens de meetings die we samen hebben mogen meemaken heb ik nog altijd fijne herinneringen! Je enthousiasme werkte aanstekelijk en niemand kwam ooit knuffels te kort! Ondanks taalbarrières, slaagde je er toch in om met iedereen te communiceren, maar eigenlijk vooral te charmeren!
Naast je geweldige persoonlijkheid, warmte, enthousiasme, ... zullen we je hier ook missen op het forum... Je was altijd een van de vele sfeermakers, samen met de anderen. Je was een Justinefan in hart en nieren, zo'n vurige supporter, zo zijn er maar enkelen, én jij was daar zeker één van! Je verdedigde Justine waar nodig, en dat typeerde je zo! Ging het nu goed of slecht met Justine, altijd stond je paraat! Jammerlijk genoeg heb je het ontstaan van dit forum moeten missen, maar je had er zeker van genoten - daar ben ik van overtuigd!
Het ga je goed daarboven Evake! We zullen je missen, en nog vaak aan je denken! Hou daar maar een oogje in het zeil, en wees een beschermengel voor Justine en ons allemaal!
| |
|
| |
Ilunga
Aantal berichten : 5019 Registratiedatum : 2011-01-02 Woonplaats : oost-vlaanderen belgie
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Tue Feb 15, 2011 10:28 pm | |
| Evake we zullen je missen Ik heb er géén woorden voor het is me al teveel Spijtig dat we géén afscheid hebben kunnen nemen IK ben toch blij dat ik je een kaartje heb gestuuurd dat was dan mijn afscheid aan een fan van Justine in hart en nieren Het ga je goed daarboven Evake | |
|
| |
standard
Aantal berichten : 979 Registratiedatum : 2011-01-01 Leeftijd : 78 Woonplaats : gent
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Tue Feb 15, 2011 10:58 pm | |
| Rust in vrede Evake ,het was niet altijd koek en ei tussen ons op dit Forum maar de dood is het ergste dat je kan overkomen,daar om nogmaals rust in vrede............ | |
|
| |
Lin
Aantal berichten : 163 Registratiedatum : 2011-01-08 Leeftijd : 70 Woonplaats : Kontich
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Wed Feb 16, 2011 12:12 am | |
| Wat een intens droevig nieuws. We zullen je allemaal missen, Eva.
En ik zal me altijd herinneren hoe jij, fan van het eerste uur, Justine immer verdedigde. | |
|
| |
Addyke
Aantal berichten : 23574 Registratiedatum : 2010-11-14 Leeftijd : 76 Woonplaats : Hoboken
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Wed Feb 16, 2011 12:35 am | |
|
Van Powerzorro
Het doet pijn dat te horen. Veel sterkte aan vrienden en familie gewenst van mij
| |
|
| |
Lilianeke
Aantal berichten : 1571 Registratiedatum : 2010-12-31
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Wed Feb 16, 2011 1:24 am | |
| bedankt voor die lieve woorden voor mij is het nog te moeilijk om schrijven lilianeke | |
|
| |
Addyke
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Wed Feb 16, 2011 1:39 am | |
| | |
|
| |
Lilianeke
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Thu Feb 17, 2011 12:27 pm | |
| ik ga hier proberen iets te schrijven ik heb Evake voor de eerste keer ontmoet ,hier op onze oude Web-Site en dat klikte direct we waren toen met 3 te samen en ook martine de andere wil ik niet noemen maar voor de allereerste keer heb ik Evake persoonlijk ontmoet in de kliniek ze was toen geopereerd aan haar voet ,en ik kreeg toen van haar een mooi geschenk een kettingetje mer een blauw balleke eraan en overal waar we gingen hadden we leuten ik weet nog goed we gingen naar chareroi en we hadden die belgiche spandoek bij we stoppen ergens om te gaan eten op een parking en we hangden effe die spândoek aan Pietjes wagen en maar fotos nemen ons Evake kreeg er niet genoeg van we hebben toen nog al wat afgelachen want Evake maakte graag plezier zo kan ik hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vertellen toen zijn er wat strubbelingen gebeurt maar Evake was er nog altijd ook vergeet ik niet wanneer ik zoveel fouten schreef (en nu nog )ze me altijd verdedigde en zo kan k eindeloos schrijven maar het mooiste dat ze tegen mij zei , lilke wij mogen terecht gellukkig zijn met onze 2 prachtige zonen ;ik zou mij niks anders meer kunnen wensen als ook dat we gelukkig zijn met schoondochters en kleinkinderen zo was Evake en die meningverschillen dat was normaal hé , zo was ze ook een vurige fan van ons Pareltje ,toen ik haar die mooi ingelijste foto gaf van justinse waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw haar ogen flikkerde dat zal ik nooit vergeten daarom lieve Evake zal ik jou nooit vergeten ,jij bent een echte vriendin de allerbeste die je maar kunt hebben tot vanavond want ik kom je nog effe bezoeken lilke want zo noemde jij mij altijd het ga je goed hier boven en blijf waken hé lilke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx | |
|
| |
zonneke
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 2011-01-05
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Thu Feb 17, 2011 5:38 pm | |
| | |
|
| |
Nouha
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 2011-02-14 Leeftijd : 43 Woonplaats : Hoboken (Antwerpen)
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Thu Feb 17, 2011 9:47 pm | |
| Ik kan niet geloven dat ze erniet meer is. Ik weet nog steeds hoe ik haar voor de eerste maal ontmoette, ik kreeg direct een dikke knuffel van haar! Ik zal je missen!
Rust in vrede, lieve Justinefan. | |
|
| |
Jujufreak
Aantal berichten : 447 Registratiedatum : 2010-12-28 Leeftijd : 40 Woonplaats : Gent - Gand
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Sat Feb 19, 2011 5:57 am | |
| | |
|
| |
Lilianeke
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Sat Feb 19, 2011 8:10 am | |
| | |
|
| |
La cigale
Aantal berichten : 1233 Registratiedatum : 2010-12-31 Leeftijd : 69 Woonplaats : Braine-le-Château
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Sat Feb 19, 2011 8:36 am | |
| | |
|
| |
Pascale4
Aantal berichten : 1297 Registratiedatum : 2010-12-30 Leeftijd : 59 Woonplaats : La Louvière
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Sat Feb 19, 2011 10:22 am | |
| | |
|
| |
Addyke
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Sat Feb 19, 2011 10:56 am | |
| | |
|
| |
Lilianeke
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Sat Feb 19, 2011 4:53 pm | |
| | |
|
| |
Den130
Aantal berichten : 3057 Registratiedatum : 2011-01-07 Woonplaats : Enghien
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Sat Feb 19, 2011 5:41 pm | |
| | |
|
| |
martineke
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 2011-02-12
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Sat Feb 19, 2011 5:53 pm | |
| Tot weerziens Evake, ik wil gewoon denken an de mooiere momenten die we hadden, de telefoons en het samen supporteren voor Justine...nee we waren niet de beste vrienden, maar dat je plotseling bent heengegaan, dat doet pijn! sorry!!!Ik weet dat je Justine in hart en nieren verdedigde ik ook, maar we waren wel verschillend..ik was geen fan van anderen, maar indien het Justine niet wa ja dan was het Dementiewa,wozniacki... 1 ding is zeker het weerziens, Ik meen deze woorden wel echt ,kweet had het vroeger moeten zeggen... | |
|
| |
Addyke
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren Sat Feb 19, 2011 7:27 pm | |
| - martineke wrote:
- Tot weerziens Evake, ik wil gewoon denken an de mooiere momenten die we hadden, de telefoons en het samen supporteren voor Justine...nee we waren niet de beste vrienden, maar dat je plotseling bent heengegaan, dat doet pijn! sorry!!!Ik weet dat je Justine in hart en nieren verdedigde ik ook, maar we waren wel verschillend..ik was geen fan van anderen, maar indien het Justine niet wa ja dan was het Dementiewa,wozniacki...
1 ding is zeker het weerziens,
Ik meen deze woorden wel echt ,kweet had het vroeger moeten zeggen... | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren | |
| |
|
| |
| Vaarwel Evake - afscheid van een Justinefan in hart en nieren | |
|