JHF forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
JHF forum

Justine Henin Fan Forum

HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

vragen, questions, remarques, opmerkingen ?

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Admin
Admin

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 2010-11-13

vragen, questions, remarques, opmerkingen ? Empty
PostSubject: vragen, questions, remarques, opmerkingen ?   vragen, questions, remarques, opmerkingen ? EmptyFri Dec 31, 2010 3:19 pm

S'il y a des questions ou des remarques, n'hésitez pas Wink

Als er vragen of opmerkingen zijn, aarzel niet Wink
Back to top Go down
https://justinefans.actieforum.com
Addyke

Addyke

Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 75

PostSubject: Re: vragen, questions, remarques, opmerkingen ?   vragen, questions, remarques, opmerkingen ? EmptyFri Jan 28, 2011 1:08 pm

Admin Lilianeke verjaart toch voor mij op 31 Januari En ik sta vermeld voor de komende verjaardag en zij niet Kan jij daar iets aan doen
Groetjes Addyke
Back to top Go down
FrEaK

Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

PostSubject: Re: vragen, questions, remarques, opmerkingen ?   vragen, questions, remarques, opmerkingen ? EmptyFri Jan 28, 2011 1:42 pm

Addyke wrote:
Admin Lilianeke verjaart toch voor mij op 31 Januari En ik sta vermeld voor de komende verjaardag en zij niet Kan jij daar iets aan doen
Groetjes Addyke

Dat komt denk ik omdat ze haar geboorte datum niet ingevuld heeft in haar profiel..
Back to top Go down
Addyke

Addyke

Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14

PostSubject: Re: vragen, questions, remarques, opmerkingen ?   vragen, questions, remarques, opmerkingen ? EmptyFri Jan 28, 2011 3:00 pm

FrEaK wrote:
Addyke wrote:
Groetjes Addyke

Dat komt denk ik omdat ze haar geboorte datum niet ingevuld heeft in haar profiel..

Oke Nu begrijp ik het
Back to top Go down
standard

Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 77

PostSubject: Re: vragen, questions, remarques, opmerkingen ?   vragen, questions, remarques, opmerkingen ? EmptyFri Jul 14, 2017 11:39 am

Adykke kan niet op de site komen,haar cp is binnen voor nazicht en zit op de cp van Eric wie kan helpen dank u....groetjes Sad
Back to top Go down
Addy
Admin
Addy

Aantal berichten : 2632
Registratiedatum : 2017-05-08

PostSubject: Re: vragen, questions, remarques, opmerkingen ?   vragen, questions, remarques, opmerkingen ? EmptyWed Jul 26, 2017 12:32 am

standard wrote:
Adykke kan niet op de site komen,haar cp is binnen voor nazicht en zit op de cp van Eric wie kan helpen dank u....groetjes Sad

Danks Standard
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: vragen, questions, remarques, opmerkingen ?   vragen, questions, remarques, opmerkingen ? Empty

Back to top Go down

vragen, questions, remarques, opmerkingen ?
Back to top 
Page 1 of 1