JHF forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
JHF forum

Justine Henin Fan Forum

HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

Laat eens wat horen van jullie

Go down 
+7
Den130
FrEaK
Jujufreak
Lin
Ilunga
Addyke
standard
11 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
standard

Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 78

Laat eens wat horen van jullie Empty
PostSubject: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 09, 2011 3:32 pm

Dat is een rubriek om oude vrienden en nieuwe mensen weer bij elkaar te brengen ,doe eens de groeten.Wie weet kunnen we weer een gezellige samen zijn houden zoals in het verleden,laat eens wat weten van jullie Smile dank u
Back to top Go down
Addyke

Addyke

Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 09, 2011 4:01 pm

Dank je Standard. Het is een mooie topic en hopelijk komt je mooie wens uit . Want het is ook mijn wens.

Ik wil de groetjes doen aan Jujufreak flower see ya high five
Back to top Go down
standard

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 09, 2011 8:09 pm

Ik wil op mijn beurt de groeten doen,aan iedereeen die er nu op zit,en aan Nikita ,Martineke,Inge,Greet,Moeke,Mich en vele anderen Smile
Back to top Go down
Ilunga

Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 09, 2011 9:14 pm

De groetjes aan alle Justine fans Hopelijk komen er hier wat meer schrijven Laat eens wat horen van jullie 732768
Back to top Go down
standard

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 09, 2011 9:19 pm

ja dat is de bedoeling Smile
Back to top Go down
Ilunga

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 09, 2011 9:24 pm

standard wrote:
ja dat is de bedoeling Smile
Dacht het wel maar we hebben al zoveel oproepen gedaan Sinds dat Justine gestopt is,is alles hier op een laag pitje komen te staan was daarvoor al veel minder Hoe zou dat met Heaven zijn Zij had een tweede baby denk ik Weet er iemand iets van En van Greet en Nikita en zoveel andere
Back to top Go down
standard

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 09, 2011 9:39 pm

ik weet het ook niet daarom die doe ik die oproep Smile
Back to top Go down
standard

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyThu Aug 11, 2011 10:10 pm

Wie zet de eerste stap Nikita? Smile
Back to top Go down
Lin

Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 70

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyThu Aug 25, 2011 8:57 pm

Mooi topic. Ik mis de sfeer van vroeger ook en vraag me soms af hoe het is met de mensen die vroeger vaak kwamen schrijven zoals Nikita, Pigam, Martineke, Nouha en zo vele anderen. Maar nu Justine niet meer speelt was het wel wat te verwachten, natuurlijk. Zij verbond ons. :ju:
Back to top Go down
Ilunga

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyFri Aug 26, 2011 10:04 pm

Lin wrote:
Mooi topic. Ik mis de sfeer van vroeger ook en vraag me soms af hoe het is met de mensen die vroeger vaak kwamen schrijven zoals Nikita, Pigam, Martineke, Nouha en zo vele anderen. Maar nu Justine niet meer speelt was het wel wat te verwachten, natuurlijk. Zij verbond ons. Laat eens wat horen van jullie 732768
Ja dat was een echte band Lin
Back to top Go down
Jujufreak

Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 2010-12-28
Leeftijd : 40

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 30, 2011 12:51 pm

Veel groetjes terug Very Happy
Back to top Go down
FrEaK

Aantal berichten : 306

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyWed Aug 31, 2011 1:20 pm

Het was idd te verwachten dat iedereen hier wat minder ging schrijven nu Justine gestopt is, maar oorzaak nummer 1 vind ik eigenlijk nog altijd het feit dat officiële forum werd afgeschaft! (om over de manier waarop nog maar te zwijgen). Véél mensen hebben geen gegevens meer kunnen uitwisselen, zo ben ik ook het contact verloren met een aantal buitenlandse fans!

Nu moesten de 'oldies' hun weg naar hier vinden, zou ik dat natuurlijk héél fijn vinden...
Back to top Go down
Den130

Den130

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyMon Sep 05, 2011 11:12 pm

Ik ben er ook nog, vroeger onder de naam van "mamie"
Groetjes aaan allen :ju:
Back to top Go down
Ilunga

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyFri Sep 14, 2012 9:34 pm

Laat nog ééns iets horen hoe dat jullie het stellen Ik ben benieuwd
Back to top Go down
standard

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptySat Nov 10, 2012 12:32 pm

Inge woont nu in Waals-Brabant,en heeft er ook nog les in een school.
En heeft in de club van Justine tennisles aan de jeugd in Limette Smile
Back to top Go down
Ilunga

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptySat Nov 10, 2012 10:16 pm

standard wrote:
Bedankt standard nu weten we toch iets zi te horen gaat het goed met Inge
Back to top Go down
Ilunga

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptySat Nov 10, 2012 10:16 pm

Ilunga wrote:
standard wrote:
Bedankt standard nu weten we toch iets zo te horen gaat het goed met Inge
Back to top Go down
Lin

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyMon Nov 12, 2012 12:19 pm

standard wrote:

Jawadde! Da's erg leuk voor haar!
Back to top Go down
Den130

Den130

Aantal berichten : 3057
Registratiedatum : 2011-01-07

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyMon Nov 12, 2012 12:50 pm

Ik heb ook gehoord van Danielle (Picatchou vroeger) die woont in Limelette en ik ben nog heel regelmatig in kontakt met haar.
Ik heb ze ook nog gezien verleden jaar in de académie van Justine, ze had toen heerlijke taaten gebakken voor Télévie.
Spijtig dat ik er dit jaar niet naartoe kan voor gezondheidsredenen.
Dit jaar heeft het terug plaats in november
Back to top Go down
Lilianeke

Lilianeke

Aantal berichten : 1571
Registratiedatum : 2010-12-31

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyThu Nov 15, 2012 6:01 pm

[quote="standard"]Inge woont nu in Waals-Brabant,en heeft er ook nog les in een school.
En heeft in de club van Justine tennisles aan de jeugd in Limette Smile [/quote

knap van ingeske ze heeft dan haar geluk gevonden
ik wens haae zeker veel geluk voor de toekomst
Back to top Go down
Ilunga

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptySat Aug 15, 2015 7:40 pm

Een nieuwe oproep PLease laat één iets horen
Back to top Go down
Lin

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyMon Aug 17, 2015 10:17 pm

Goed idee, Ilunga. Sinds ons Justine niet meer speelt is het allemaal wat verwaterd, daar is niets aan te doen.

Met mij is alles prima, ben gepensioneerd maar altijd wel met iets bezig. Djuus zie ik veel, maar de andere fans, da's lang geleden. Een hele tijd geleden zijn we toevallig Nouha nog eens tegengekomen, dat was meteen een heel plezant weerzien.

Het vrouwentennis volg ik niet meer. Na Li vond ik nog wel leuk, ook al omdat Rodriguez haar coach was, maar sinds zij ook gestopt is, is er niemand meer die me boeit. Serena wint veel, en dat is knap op haar leeftijd, maar dat is toch ook omdat er weinig tegenstand is, denk ik.

Het mannentennis is veel spannender. Federer is mijn favoriet, ik hoop dat hij nog een tijdje aan de top meedraait. En met Goffin hebben we toch weer een landgenoot die een goed niveau haalt.

Verder hoop ik dat alle fannekes van vroeger het goed maken. En ons Justine :ju: ook natuurlijk!

see ya see ya see ya

Back to top Go down
Addyke

Addyke

Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 18, 2015 7:42 am

Dag Ilunga en zeker dag aan Lin . Ik ben zeer blij dat ik nog iemand hier zie. En hopelijk kom je in je vrije tijd hier nog wat schrijven. Doe de groeten aan Djuus. Bij mij is lang geleden dat ik Nouha heb gezien. Daar ze niet meer in de Abdijstraat op het Kiel werkt
Back to top Go down
Lin

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 18, 2015 10:56 am

Addyke wrote:
Dag Ilunga en zeker dag aan Lin . Ik ben zeer blij dat ik  nog iemand hier zie. En hopelijk kom je in je vrije tijd hier nog wat schrijven. Doe de groeten aan Djuus. Bij mij is  lang geleden dat ik Nouha heb gezien. Daar ze niet meer  in de Abdijstraat  op het Kiel werkt

Dag Addyke. Smile

Ik doe zeker de groetjes aan Djuus.
Back to top Go down
Ilunga

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie EmptyTue Aug 18, 2015 4:49 pm

Lin wrote:
Goed idee, Ilunga. Sinds ons Justine niet meer speelt is het allemaal wat verwaterd, daar is niets aan te doen.

Met mij is alles prima, ben gepensioneerd maar altijd wel met iets bezig. Djuus zie ik veel, maar de andere fans, da's lang geleden. Een hele tijd geleden zijn we toevallig Nouha nog eens tegengekomen, dat was meteen een heel plezant weerzien.

Het vrouwentennis volg ik niet meer. Na Li vond ik nog wel leuk, ook al omdat Rodriguez haar coach was, maar sinds zij ook gestopt is, is er niemand meer die me boeit. Serena wint veel, en dat is knap op haar leeftijd, maar dat is toch ook omdat er weinig tegenstand is, denk ik.

Het mannentennis is veel spannender. Federer is mijn favoriet, ik hoop dat hij nog een tijdje aan de top meedraait. En met Goffin hebben we toch weer een landgenoot die een goed niveau haalt.

Verder hoop ik dat alle fannekes van vroeger het goed maken. En ons Justine :ju: ook natuurlijk!

see ya  see ya  see ya

Bedankt om ééns iets laten horen Lin Dan heb je veel vrije tijd nu je gepensioneerd bent Ik al van men 56 ben er nu 68 is al 12 jaar dat ik thuis ben De groeten aan Djuus En hopelijk komt er van andere ook wat nieuws Groetjes Ilunga
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie Empty

Back to top Go down

Laat eens wat horen van jullie
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Zoek het eens op