| Laat eens wat horen van jullie | |
|
+7Den130 FrEaK Jujufreak Lin Ilunga Addyke standard 11 posters |
|
Author | Message |
---|
standard
Aantal berichten : 979 Registratiedatum : 2011-01-01 Leeftijd : 78 Woonplaats : gent
| Subject: Laat eens wat horen van jullie Tue Aug 09, 2011 3:32 pm | |
| Dat is een rubriek om oude vrienden en nieuwe mensen weer bij elkaar te brengen ,doe eens de groeten.Wie weet kunnen we weer een gezellige samen zijn houden zoals in het verleden,laat eens wat weten van jullie dank u | |
|
| |
Addyke
Aantal berichten : 23574 Registratiedatum : 2010-11-14 Leeftijd : 76 Woonplaats : Hoboken
| |
| |
standard
Aantal berichten : 979 Registratiedatum : 2011-01-01 Leeftijd : 78 Woonplaats : gent
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Tue Aug 09, 2011 8:09 pm | |
| Ik wil op mijn beurt de groeten doen,aan iedereeen die er nu op zit,en aan Nikita ,Martineke,Inge,Greet,Moeke,Mich en vele anderen | |
|
| |
Ilunga
Aantal berichten : 5019 Registratiedatum : 2011-01-02 Woonplaats : oost-vlaanderen belgie
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Tue Aug 09, 2011 9:14 pm | |
| De groetjes aan alle Justine fans Hopelijk komen er hier wat meer schrijven | |
|
| |
standard
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Tue Aug 09, 2011 9:19 pm | |
| ja dat is de bedoeling | |
|
| |
Ilunga
Aantal berichten : 5019 Registratiedatum : 2011-01-02 Woonplaats : oost-vlaanderen belgie
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Tue Aug 09, 2011 9:24 pm | |
| - standard wrote:
- ja dat is de bedoeling
Dacht het wel maar we hebben al zoveel oproepen gedaan Sinds dat Justine gestopt is,is alles hier op een laag pitje komen te staan was daarvoor al veel minder Hoe zou dat met Heaven zijn Zij had een tweede baby denk ik Weet er iemand iets van En van Greet en Nikita en zoveel andere | |
|
| |
standard
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Tue Aug 09, 2011 9:39 pm | |
| ik weet het ook niet daarom die doe ik die oproep | |
|
| |
standard
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Thu Aug 11, 2011 10:10 pm | |
| Wie zet de eerste stap Nikita? | |
|
| |
Lin
Aantal berichten : 163 Registratiedatum : 2011-01-08 Leeftijd : 70 Woonplaats : Kontich
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Thu Aug 25, 2011 8:57 pm | |
| Mooi topic. Ik mis de sfeer van vroeger ook en vraag me soms af hoe het is met de mensen die vroeger vaak kwamen schrijven zoals Nikita, Pigam, Martineke, Nouha en zo vele anderen. Maar nu Justine niet meer speelt was het wel wat te verwachten, natuurlijk. Zij verbond ons. | |
|
| |
Ilunga
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Fri Aug 26, 2011 10:04 pm | |
| - Lin wrote:
- Mooi topic. Ik mis de sfeer van vroeger ook en vraag me soms af hoe het is met de mensen die vroeger vaak kwamen schrijven zoals Nikita, Pigam, Martineke, Nouha en zo vele anderen. Maar nu Justine niet meer speelt was het wel wat te verwachten, natuurlijk. Zij verbond ons.
Ja dat was een echte band Lin | |
|
| |
Jujufreak
Aantal berichten : 447 Registratiedatum : 2010-12-28 Leeftijd : 40 Woonplaats : Gent - Gand
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Tue Aug 30, 2011 12:51 pm | |
| Veel groetjes terug | |
|
| |
FrEaK
Aantal berichten : 306 Registratiedatum : 2011-01-02
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Wed Aug 31, 2011 1:20 pm | |
| Het was idd te verwachten dat iedereen hier wat minder ging schrijven nu Justine gestopt is, maar oorzaak nummer 1 vind ik eigenlijk nog altijd het feit dat officiële forum werd afgeschaft! (om over de manier waarop nog maar te zwijgen). Véél mensen hebben geen gegevens meer kunnen uitwisselen, zo ben ik ook het contact verloren met een aantal buitenlandse fans!
Nu moesten de 'oldies' hun weg naar hier vinden, zou ik dat natuurlijk héél fijn vinden...
| |
|
| |
Den130
Aantal berichten : 3057 Registratiedatum : 2011-01-07 Woonplaats : Enghien
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Mon Sep 05, 2011 11:12 pm | |
| Ik ben er ook nog, vroeger onder de naam van "mamie" Groetjes aaan allen | |
|
| |
Ilunga
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Fri Sep 14, 2012 9:34 pm | |
| Laat nog ééns iets horen hoe dat jullie het stellen Ik ben benieuwd | |
|
| |
standard
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Sat Nov 10, 2012 12:32 pm | |
| Inge woont nu in Waals-Brabant,en heeft er ook nog les in een school. En heeft in de club van Justine tennisles aan de jeugd in Limette | |
|
| |
Ilunga
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Sat Nov 10, 2012 10:16 pm | |
| - standard wrote:
- Inge woont nu in Waals-Brabant,en heeft er ook nog les in een school.
En heeft in de club van Justine tennisles aan de jeugd in Limette Bedankt standard nu weten we toch iets zi te horen gaat het goed met Inge | |
|
| |
Ilunga
| |
| |
Lin
Aantal berichten : 163 Registratiedatum : 2011-01-08 Leeftijd : 70 Woonplaats : Kontich
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Mon Nov 12, 2012 12:19 pm | |
| - standard wrote:
- Inge woont nu in Waals-Brabant,en heeft er ook nog les in een school.
En heeft in de club van Justine tennisles aan de jeugd in Limette Jawadde! Da's erg leuk voor haar! | |
|
| |
Den130
Aantal berichten : 3057 Registratiedatum : 2011-01-07 Woonplaats : Enghien
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Mon Nov 12, 2012 12:50 pm | |
| Ik heb ook gehoord van Danielle (Picatchou vroeger) die woont in Limelette en ik ben nog heel regelmatig in kontakt met haar. Ik heb ze ook nog gezien verleden jaar in de académie van Justine, ze had toen heerlijke taaten gebakken voor Télévie. Spijtig dat ik er dit jaar niet naartoe kan voor gezondheidsredenen. Dit jaar heeft het terug plaats in november | |
|
| |
Lilianeke
Aantal berichten : 1571 Registratiedatum : 2010-12-31
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Thu Nov 15, 2012 6:01 pm | |
| [quote="standard"]Inge woont nu in Waals-Brabant,en heeft er ook nog les in een school. En heeft in de club van Justine tennisles aan de jeugd in Limette [/quote knap van ingeske ze heeft dan haar geluk gevonden ik wens haae zeker veel geluk voor de toekomst | |
|
| |
Ilunga
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Sat Aug 15, 2015 7:40 pm | |
| Een nieuwe oproep PLease laat één iets horen | |
|
| |
Lin
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Mon Aug 17, 2015 10:17 pm | |
| Goed idee, Ilunga. Sinds ons Justine niet meer speelt is het allemaal wat verwaterd, daar is niets aan te doen. Met mij is alles prima, ben gepensioneerd maar altijd wel met iets bezig. Djuus zie ik veel, maar de andere fans, da's lang geleden. Een hele tijd geleden zijn we toevallig Nouha nog eens tegengekomen, dat was meteen een heel plezant weerzien. Het vrouwentennis volg ik niet meer. Na Li vond ik nog wel leuk, ook al omdat Rodriguez haar coach was, maar sinds zij ook gestopt is, is er niemand meer die me boeit. Serena wint veel, en dat is knap op haar leeftijd, maar dat is toch ook omdat er weinig tegenstand is, denk ik. Het mannentennis is veel spannender. Federer is mijn favoriet, ik hoop dat hij nog een tijdje aan de top meedraait. En met Goffin hebben we toch weer een landgenoot die een goed niveau haalt. Verder hoop ik dat alle fannekes van vroeger het goed maken. En ons Justine ook natuurlijk! | |
|
| |
Addyke
Aantal berichten : 23574 Registratiedatum : 2010-11-14 Leeftijd : 76 Woonplaats : Hoboken
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Tue Aug 18, 2015 7:42 am | |
| Dag Ilunga en zeker dag aan Lin . Ik ben zeer blij dat ik nog iemand hier zie. En hopelijk kom je in je vrije tijd hier nog wat schrijven. Doe de groeten aan Djuus. Bij mij is lang geleden dat ik Nouha heb gezien. Daar ze niet meer in de Abdijstraat op het Kiel werkt
| |
|
| |
Lin
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Tue Aug 18, 2015 10:56 am | |
| - Addyke wrote:
- Dag Ilunga en zeker dag aan Lin . Ik ben zeer blij dat ik nog iemand hier zie. En hopelijk kom je in je vrije tijd hier nog wat schrijven. Doe de groeten aan Djuus. Bij mij is lang geleden dat ik Nouha heb gezien. Daar ze niet meer in de Abdijstraat op het Kiel werkt
Dag Addyke. Ik doe zeker de groetjes aan Djuus. | |
|
| |
Ilunga
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie Tue Aug 18, 2015 4:49 pm | |
| - Lin wrote:
- Goed idee, Ilunga. Sinds ons Justine niet meer speelt is het allemaal wat verwaterd, daar is niets aan te doen.
Met mij is alles prima, ben gepensioneerd maar altijd wel met iets bezig. Djuus zie ik veel, maar de andere fans, da's lang geleden. Een hele tijd geleden zijn we toevallig Nouha nog eens tegengekomen, dat was meteen een heel plezant weerzien.
Het vrouwentennis volg ik niet meer. Na Li vond ik nog wel leuk, ook al omdat Rodriguez haar coach was, maar sinds zij ook gestopt is, is er niemand meer die me boeit. Serena wint veel, en dat is knap op haar leeftijd, maar dat is toch ook omdat er weinig tegenstand is, denk ik.
Het mannentennis is veel spannender. Federer is mijn favoriet, ik hoop dat hij nog een tijdje aan de top meedraait. En met Goffin hebben we toch weer een landgenoot die een goed niveau haalt.
Verder hoop ik dat alle fannekes van vroeger het goed maken. En ons Justine ook natuurlijk!
Bedankt om ééns iets laten horen Lin Dan heb je veel vrije tijd nu je gepensioneerd bent Ik al van men 56 ben er nu 68 is al 12 jaar dat ik thuis ben De groeten aan Djuus En hopelijk komt er van andere ook wat nieuws Groetjes Ilunga | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Laat eens wat horen van jullie | |
| |
|
| |
| Laat eens wat horen van jullie | |
|