JHF forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
JHF forum

Justine Henin Fan Forum
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Laat eens wat horen van jullie

Go down 
+7
Den130
FrEaK
Jujufreak
Lin
Ilunga
Addyke
standard
11 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
moeke

moeke


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 2011-01-18
Leeftijd : 69
Woonplaats : Deurne

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptyMon Sep 07, 2015 3:43 pm

party party party
groetjes van ons moeke !!
Back to top Go down
Lin




Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 2011-01-08
Leeftijd : 69
Woonplaats : Kontich

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptyMon Sep 07, 2015 5:22 pm

moeke wrote:
party party party
groetjes van ons moeke !!


Dag Moeke! happy jump happy jump Leuk om nog eens iets van je te horen! Alles goed met je? Volg je het tennis nog?
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptySat Feb 27, 2016 3:54 am

We hebben de weg nog eens teruggevonden, naar een mooie vervlogen tyd. Leuk om vast te stellen dat er na al die jaren nog leven zit op dit forum. Addyke die onverstoorbaar blijft resultaten posten. cheers

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het tennis haast niet meer volg, buiten hier en daar de hoogtepunten van de grandslams. Nadat ons Ju gestopt was, was het mooie er voor mij wat af (uitzondering oa Schiavone).

Met mij gaat alles goed, na een mindere start in 2016. Hoop dat de die-hards hier op het forum, het goed stellen?!

Vele groetjes
Xxx
Back to top Go down
Addyke

Addyke


Aantal berichten : 23574
Registratiedatum : 2010-11-14
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptySat Feb 27, 2016 11:06 am

FrEaK wrote:
We hebben de weg nog eens teruggevonden, naar een mooie vervlogen tyd. Leuk om vast te stellen dat er na al die jaren nog leven zit op dit forum. Addyke die onverstoorbaar blijft resultaten posten. cheers

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het tennis haast niet meer volg, buiten hier en daar de hoogtepunten van de grandslams. Nadat ons Ju gestopt was, was het mooie er voor mij wat af (uitzondering oa Schiavone).

Met mij gaat alles goed, na een mindere start in 2016. Hoop dat de die-hards hier op het forum, het goed stellen?!

Vele groetjes
Xxx


Ik doe mijn best Freak. Bedankt
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptySat Feb 27, 2016 9:55 pm

Blij je nog ééns te horen freak thanks NOg altijd an het werk
Back to top Go down
FrEaK




Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 2011-01-02

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptySun Feb 28, 2016 12:29 am

Ilunga wrote:
Blij je nog ééns te horen freak thanks NOg altijd an het werk

Ik ben nog steeds aan het werk Cool
Hoe gaat het met jou? De lotto al wat opgebracht? ;-)
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptyMon Feb 29, 2016 9:15 pm

Met mij gaat het goed Freak Jjaja de lotto heeft me al 2000 euro opgebracht of 80.000fr van vroeger op 2-1-2016 een datum om te onthouden Wink
Back to top Go down
standard




Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 78
Woonplaats : gent

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptyTue Apr 26, 2016 3:53 pm

HALLO het is reeds lang geleden ,maar hier ben ik .Hallo iedereen hoe gaat het met jullie....... Smile
Back to top Go down
Ilunga




Aantal berichten : 5019
Registratiedatum : 2011-01-02
Woonplaats : oost-vlaanderen belgie

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptyTue Apr 26, 2016 10:05 pm

hallo Standard hoe is het met jou Bij mij men rug en heup heb ik pijn in kan men gras zelf niet meer afrijden en met jou gezondheid Standard je weet toch niets van mamie of lilianeke
Back to top Go down
standard




Aantal berichten : 979
Registratiedatum : 2011-01-01
Leeftijd : 78
Woonplaats : gent

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptyWed Apr 27, 2016 12:53 am

Ilunga wrote:
hallo Standard hoe is het met jou Bij mij men rug en heup heb ik pijn in kan men gras zelf niet meer afrijden en met jou gezondheid Standard je weet toch niets van mamie of lilianeke
Met mij gaat alles goed,ik wens jou veel beterschap toe Ilunga Sad
Back to top Go down
lotje




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 2011-01-15
Leeftijd : 37
Woonplaats : Oudenburg

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptySun Feb 18, 2018 10:14 pm

Vandaag een mailtje gekregen van het forum hier, wist niet dat het nog steeds bestond.
Leuk om alle bekende namen hier te zien passeren cheers
Back to top Go down
Addy
Admin
Addy


Aantal berichten : 2632
Registratiedatum : 2017-05-08
Leeftijd : 76
Woonplaats : Hoboken

Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 EmptyMon Feb 19, 2018 8:59 am

lotje wrote:
Vandaag een mailtje gekregen van het forum hier, wist niet dat het nog steeds bestond.
Leuk om alle bekende namen hier te zien passeren cheers



Hallo Lotje Ben heel blij nog iets van jou te horen  Ik hoop dat je nog eens terug komt.  Lin en  Ilunga en Ik (Addyke) zijn nog actief op het forum  en heb nog wel lezers. Ik breng nog altijd de uitslagen in. Alles goed met jou? cheers
Back to top Go down
Sponsored content





Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Laat eens wat horen van jullie   Laat eens wat horen van jullie - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Laat eens wat horen van jullie
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Zoek het eens op

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
JHF forum :: Blabla-
Jump to: